Çeşme'den kareler

Geçen haftaki Çeşpe Open Satranç Turnuvası'nda ben de gezdim demiştim ya. Onlardan birkaç kare. İlk hedefim Çeşme Kalesi olmuştu. Gündüz, bizimkilerle, günbatımında gezdim bir güzel orayı. Bu arada bir bilgi artık Müze kartlarla bir müzeye sadece 2 kez girilebiliyormuş. Aynı kart döneminde üçüncü giriş mümkün olmuyor. 


Günbatımı çok keyifliydi.


Şu kedinin oturuşu:))) Burası insanların aranıp fotoğraf çektikleri bir yer. Konuşmalardan anladım. Marina içinde bir nokta. Ben marinanın öteki tarafına geçip kaleyi karşıdan çekebilir miyim diye aranırken denk geldim. Kedi bonusum oldu. 


Amacım arkadaki köpeği çekmekti. Bu arkadaş öne geldi şu pozu verdi. Ben çekerken güzelce durdu. Sonra da alttaki konuma geçti. Resmen poz verdi yani:))) 

Bu güzellikleri ketletmeyi planlıyorlar. O kadar kötüki insanlık. Dün mesela Buca'da iki pislik yatan bir köpeği sopalarla dövmüş. Felç olmuş köpek. Çok kötü bir algı yönetimi yürütülüyor. Meclise gidip kızı köpek yüzünden öldü diyen baba köpek satışı yapıyormuş. "Satış yapmıyorum para karşılığı sahiplendiriyorum " demiş bir de. İşin kötüsü bu katliamda ilk ölenler en saf, en sakin olan köpekler olacak. Çünkü gel diyene gelirler. Zarar göreceklerini düşünemezler bile.



Müze içinde bir kedi. Bulmuş taş binayı.


Son gece şöyle tepelere çıkıp şehir ışıklarını çektik. Bulunduğumuz noktada tripot kurmak mümkün olmayacağı için kayalara koyup artık açıyı ayarlamaya çalıştım. 



 

Yorumlar

  1. biricik çeşmemiz yaa :) son yazımda da köpekler var :) ağaç ev :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı kareler. Kediler hep mi fotojenik olur :)

    YanıtlaSil
  3. Ege'ye gidememiştim ne zamandır ama gitmiş kadar oldum <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder