Pamukkale

Yılbaşı öncesi küçük bir Denizli kaçamağı yaptık Devrim'le. İlk kez otobüse binip gezyeme gittik. İki kişiyiz hiç mazot harcamayalım dedik:)))

Devrim'in kuzeniyle birlikte şöyle 2 gün epey bir dolaştık kenti. Artık kaç kere gittiğimi bilmediğim ve bu kez gerek yok dediğim halde yine gittiğimiz Pamukkale. Hava mis gibiydi. Gökyüzü güzeldi. Epey de kalabalıktı. İyi ki gitmişiz dedim. 

Minarelli sularında epey bir insan vardı. Kış mevsimi olunca fotoğraf için mayolu giren de montu-beresiyle suyun keyfini çıkaran da vardı. 





Bir de rüzgay uygundu sanırım epey paraşütle iniş vardı o gittiğimiz saatlerde. Mümkün olduğunca çekim yaptım.




Karşı dağlar ise tam bir görsel şölendi o gün...



 

Yorumlar

  1. Vay be 2024 yılında blog yazısı gördüm gerçekten şaşırdım hala blog yazanların var olması duygulandırdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında epey yazan var. Ama doğru eskisi kadar değil malesef

      Sil
  2. Ailem Denizli'de yaşadığı için çok fazla uğradığım bir yer Pamukkale. Resimler çok güzel, iyi vakit geçirmiş olmanıza sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezince güzel şehir ama genel olarak malesef orası da betona boğulmuş durumda

      Sil
  3. Burdur'da görev yaptığımız yıllara, Burdur- Denizli- Pamukkale yollarına taşıdınız bizi. Harika görsellerle ne güzel bir yolculuk yaptık.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salda'nın eski hallerini bilirsiniz siz o zaman. Güzel bir güzergah

      Sil
  4. Harika kareler, özellikle paraşüt ve dağın olduğu fotoğrafa bayıldım. Eline sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu mevsimde ancak kaplıcaya giderim 🤭. Ama fotolar çok güzel 😊

    YanıtlaSil
  6. ne güzelmiş yaa. bir kere gittim buraya nedense gezmek deyince aklıma gelen yerlerden değil burası :) kaplıcalı gibi yerlere alışmadığım için belku :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder