İzmir İzmir

Geçenlerde hafta sonu tarla-Urla yapacakken Deniz'in bir deneme sınavı Devrim'in de işe çağrılma durumu oldu. Onlar işlerini bitirene kadar da ben Konak tarafında dolanıp sokak fotoğrafları çekmeye çalıştım. 


 

Asansör'e giden Dario Moreno Sokağı. Işık çok güzeldi. Köşeye çekilip burada biraz fotoğraf çektim. Sokakta fotoğraf çekerken insansız olmaz. Kimi umursamasa da çoğunluk makinayı görünce ya yolunu değiştiriyor ya da ben çekeyim diye bekliyor. Ki ben insan gelsin de uygun anda çekeyim diye uğraşıyorum haberleri yok.


 Beth- İsrail Sinagogu imiş burası. Sanırım kapalı. 


Yine Mithatpaşa Caddesi'nin tarihi binalarından biri.



Karantina Parkı. Bu heykel İzmir'de en çok fotoğraflananardan biri sanırım.



Sıcak İzmir'in serinleme yolları


 

Yorumlar

  1. Siyah beyaz olanlar nostaljik duruyor. Kuşun su içtiği an da çok doğal görünmüş. Güzel fotoğraflar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah beyaz hem çok şık ama bir o kadar da işlemezi zor olanlar. Grinin her tonu olması gerekiyor karede. Bazen yapar yapar bozarım beyenmem yaptığımı.

      Sil
  2. Vay bee fotolar efsane görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Mithatpaşa Caddesi'ndeki tarihi binanın mimarisine bayıldım. Fotoğraflar çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep sahilden yürürdün bu kez gidişi sahilden dönüşü iç taraftan yaptım. Evet hiç dikkat etmemişim daha önce o binalara.

      Sil
  4. Enfes kareler, tebrikler.. <3 en çok beğendiklerim 2, 5, 6, 7. fotolar. Bu arada Beth İsrail Sinagoğu belirli zamanlarda açık. Bir turla sinagog gezileri yapmıştık, içi muhteşem. Bazı etkinliklerde de açıyorlar. Cemaat çok azaldığından dönüşümlü olarak açıyorlarmış sinagogları. :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O etkinlikleri takip etmek, zaman zaman netten bakmak lazım o zaman. Kilise içlerini gezmeyi severim. Genelde de çekim için sıkıntı çıkartmıyorlar. Hoş çekmesem bile görmek bile keyifli.

      Sil
  5. İzmir fotoğraflarda güzel:) Çok sıcak ve çok beton geliyor bana. Belki hiç yaşamadığımdandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın senin gibi düşünüyorum. Fazla bina var, giderek de artıyor. Her yer inşaat doldu. Buca'da mesela eski sokaklardaki evleri yıkıp apartmanlar dikiyorlar sürekli. O daracık yollar araç yükünü kaldıramıyor. Sıcakkkk. Ah o sıcağı bu hafta fena yaşıyoruz.

      Sil
  6. Selamlar, Konak'ta güzel kareler yakalamışsın. Karantina Parkı'ndaki havuz ilginç geldi bana. Ünlüymüş ama ben daha önce görmedim sanırım. Gece ışıklandırmasını da merak ettim açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karantina evet çok çekiliyor. Ama yaz sıcağında fena. Beton sonuçta. Gece hiç gitmedim oralara. Aslında epeydir gece yürüyelim oralarda diyorum ya evin erkekleri sevmiyor gecelere akmayı...

      Sil
  7. Fotoğraflara bakmaktan yazıyı okuyamadım yalnız,o kadar güzeller ki…🙈❤️

    YanıtlaSil
  8. karantina semtinin eski evleri meşhur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iç sokaklarda çok dolanmamıştım. Havalar serinlesin bir geniş tur atmalı sokaklarda

      Sil
  9. Karantina parkının fotoğrafına bayıldım:) Ben en çok çekmemiz için durup bekleyen nazik insanları seviyorum ama dediğiniz gibi bazen onlar kareye girsin diye beklerken, onlar da çekelim diye bizi bekliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokak fotoğrafında insan aktörü gerekiyor ama. Hatta doğal, belki biraz mimikli falan.

      Sil
  10. İzmir'e hiç gitmedim ama çok merak ediyorum. Umarım bir gün gidebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilkokula başladığımda geldim bu şehire. Bir ara üniversite ve sonrası için İstanbul'da yaşadım sonra geri döndüm. Seviyorum pek çok anlamda.

      Sil
  11. benim yorum spama düşmüş demekkisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma yine dikkat etmemişim, 4 yorumun spamdaymış. düzenli bakılacak demek ki

      Sil
  12. Yine harika kareler yakalamışsın 🙂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder