Yeni bir okul dönemi daha başladı.....


Milyonlarca öğrenci bugün yollara düştü bir kez daha. İlk kez bu yıl tatil kısa geldi bana. Genelde okul açılsın da raha edeyim modunda olurdum. Ama bu yıl öyle olmadı. Deniz 6. sınıf. Yine aynı okulunda, aynı arkadaşlarıyla. Hiç tahmin etmesem de pek heyecanlıydı. Sabahın köründe kalkmış, kahvaltısın ilk kez sorunsuz yaptı falan...

Ada ise yepyeni arkadaşları ile tanıştı bugün. O artık liseli...Yolu biraz uzun sabahları 6.30 gibi yollara düşecek malesef. Sabah sabah "telefonunu unutma, kentkartını aldın mı?" soruları soran anneye "aldım tabi ben çocuk muyum?" diye kızıyordu. Çocuksun tabi. Bıyıkların çıksa da boyun beni 15 santim geçse de benim küçük oğlumsun....Diyemiyorsun tabiki böyle.

Güzel bir eğitim yılı olsun çocuklarımız ve öğretmenlerimiz için.

Yorumlar