Güney Şelalesi

 Denizli gezimizin bence en güzel keşfi Güney Şelalesi oldu. Hoşbizim gittiğimiz saatte güneş tepedeydi ben gönlümce çekim yapamadım ama gönlümce keyif aldım:)))

Denizli'ye 70km uzaklıkta burası. Birkaç yıl önce erozyon olmuş yıkılmış ama gayet güzel tamir edilmiş yeniden.. Sular 20 metre yükseklikten dökülüyor, buz gibi... Hemen yanında bir piknik alanı var. Hatta biz nasıl bir yer bilmediimizden pikniklik malzeme alıp gelmiştik suların sesi eşliğinde öğle yemeğimizi yedik burada. Hoş yenip içilecek bir kafetaryası da varmış ama dediğim gibi burayı bilmiyorduk.


 Bu yengeç de oranın. Çekmeden olmazdı...

 Tuvalet ararken tesaüfen yukarı bir yol gördüm ben oradaki birine sordum. "çıkın çok güzeldir" dedi. Kısa bir çıkış ama çıkışta bizi öyle bir süpriz bekliyormuş ki. Kot pantolonlu Devrim'le epey dalga geçtim ben. Basamak basamak dağlardan gelen suları toplamışlar, bir masa koymuşlar. Giriyorsunuz buz gibi sulara manzaranın keyfini çıkartıyorsunu...Aşağısı Cindere Barajı.


 Fotoğraftan anlaşılıyor sanırım uçuruma sıfır oturulan yer. Buradan fotoğraflar inanın anlatmıyor oranın güzelliğini...


 Biz biraz daha yukarılara yürüdük. Güzel bir trekking parkuru burası. Hatta işaretler konmuş sanırım yürüyüş yapılıyor. Annem böğürtlen topladı, ben fotoğraf çektim.


Güney babamın memleketi aslında. Ben hiç gitmemiştim. İçinden geçtik ama yollar çok dardı ve yol çalışması vardı. Park yeri bulamadığımızdan durmadık. Uzaktan birkaç kare fotoğrafladım. Ama bu görünen kısım dışında resmen şehirleşmiş annem bile tanıyamadı...

Yorumlar