1 Eylül Dünya Barış Günü'nde alanlardaydık....


Dün 1 Eylül Dünya Barış Günü'ydü. Bu nedenle Gündoğdu Meydanı'nda düzenelenen etkinliğe katıldık ailecek. Polis bol bol önlem almıştı. Hatta bir ara çocukları getirmekle hata mı ettim diye bile  tereddüt ettim. Ama sakin, barış mesajlarının verildiği bir etkinlik oldu.

Akşam da Fuarda düzenlenen Kardeş Türküler konserine gittik. Evde bu ara yoğun işlerimin olması bir de erkenden oralarda o kadar yürümemiz nedeniyle konserin sonunu getiremedik ama güzel bir akşamdı yine de....

 Devrim pek tuhaf bakmış.


 Bu havuzun fotoğrafını çekmeyeni dövüyorlarmış:))) Şaka bir tarafa çocuklar ve ben bir ara konser alanının hemen oradaki havuz başında oturup dinlendik. Bu arada bol bol havuz fotosu çektim...

 Gündüzkü etkinlikten bir kare...


Konsere kadar olan zamanı çimlerin üzerine yayılıp kitap okuyarak, cepten oyun oynayarak değerlendiren aile....


Bir de bu olay var ki paylaşmadan edemedim. Bulunduğumuz yerin karşısında böyle bir sucuk maketi vardı. O kadar çok insan onunla hatıra fotoğrafı çektirdi ki sayamadım. Büyükler, genç kızlar falan da hep çocuklar değil yani. Bir insan neden sucukla hatıra fotoğrafı ister ki???

Yorumlar