Dondurma çubuklarından bardak altlıkları


 Dondurma çubuklarından palet bardak altlıkları yapmaya devam. Yenileri biraz daha eğlenceli oldu. Daha önce yaptığım palet bardak altlıkları burada...


Elimde yazdan kalma bolca dondurma çubuğu vardı. Uzunlarla çok şey yaptım da şu beli incelenleri hiç kullanmamıştım. En son onu yaptığıma pişman oldum. Çünkü en çok onu sevdim...Dondurma çubuklarım çok ama aralara kestiğim kütük formu için olanlar azdı.

Aşağıdaki karede görünüyor. Uzunca bir çubuğu 1 cm ebatında kıl testere ile kesiyorum ki aradaki kütükler olsun. Bu bulduğum çubuk biraz sağlammış zorladı keserken. Çocuklara pamuk şeker almalı onlarınki çabuk kesilir...




Sevimli olsunlar diye insan figüründe boyadım çubukları. Permanent ve keçeli kalem kullandım. Hatta Deniz vardı evde çağırdım hadi birlikte yapalım diye yanaşmadı sıpa...
Sonra da uygun biçimde çubukları yapıştırdım ve vernikledim.




Yorumlar