Palet bardak altlıklarım


Bu aralar benim için odunumsu şeylere dokunmak, onları yeniden şekillendirmek ayrı bir keyif. Hoş şu aralar hava yağmurlu pek birşey yapabildiğim yok ama geçen haftalarda yaptıklarımı paylaşmaya devam...


Pinterestte gördüğüm ne zamandır aklımda olan palet bardak altlığı hayata geçti nihayet. Malzeme olarak dondurma çubuğu ve pamuk şeker çubuğu kullanıldı. İlk yaptığım sade vernikli olan. Dar olmuş, yapıştırıcı iyi tuttuğu için sökmedim kaldı öyle...


İkinci olarak ortadakini yaptım. Dondurma çubuklarının aralarına ölçüsüne göre çıtalar kesip yapıştırdım. Son yaptığımda ise çıtam çok az kalınca binik minik kareler kestim. Kıl testere ile kestim düzgün oldular.  Ben en çok bunu sevdim açıkcası.
Alttada görülüyor ya daha bir palete benzedi sanki. 

Dondurma çubuklarıdan yaptığım ev, kuş evi ve kutular....

Yorumlar