Dondurma çubuklarından tabakımsı birşey...


 Arkadaki foto,  üniversiteden mezuniyetimde anne ve babamla....


 Minik deniz kestanelerime bakar mısınız. Gerçekten çok minikler...


Ne uzun zaman oldu şuraya kendi el yapımı birşeyleri koymayalı...Tembelimki bu konuda ne tembel. Boşlukları şu sıralar sadece kitaplar dolduruyor. Ama biraz biraz dönme belirtileri gösterir gibi oldum.  Canım bir şeyler yapmak ister oldu...

Epey zaman önce nette görüp aklımın bir yerlerinde kalan bu tabakımsı şey de bu anlamda yapıldı. Kestiğim mukavvanın üstüne yapışkanlı kağıtla kaplayıp sonra da dondurma çubuklarını yukarıda görüldüğü gibi yapıştırdım. Sadece vernikledim. Doğal rengi kalsın diye.

Yaparken içinin ne ile dolacağı belli değildi. Sonra ortalığı temizlerken dolap üstlerinde plastik  kaplarda kalmış bu kabuklar elime geldi. Yıkadım onları da doldurdum tabakımsı şeyime...

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yaratıcılık budur :)

    YanıtlaSil
  3. sen bu el yapımı işlerine azıcık daha hız ver.bak ne güzel işler yapıyorsun.hem geri dönüşüm hem şık hem kullanışlı.süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol:))) Yapmak tamam da kullanım alanını bulamazsam içimden gelmiyor hiç. Biraz da ondan bıraktım elişlerini yap yap duruyorlar bir kenarda. Ben ev içinde fazla ayrıntıyı da sevmem...

      Sil
  4. Süper olmuş, yalnız o kabuklara bittim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabukların bir kısmı şu satınlanlardan aslında. Kestanelerin tamamı bizim çıkarttıklarımız ama..

      Sil
  5. Ne güzel olmuş Saadet ellerine sağlık. Çok hoş bir ev aksesuarı yapmışsın. Sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Ha haaa... benim arşivde de yapılmayı bekliyor bu :))
    Ama çok güzel olmuş baksana... Bunu da kıskandım işte ne fenayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben seni kıskandığımdan başladım elişlerine....Yaz maz demiyorsun paso çalışıyorsun. Baktım olacağı yok ben de başlayayım bari dedim:)))
      Yap bence sonuç beklediğimden hoş oldu açıkcası...

      Sil
  7. Ellerine sağlık canım, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. ama süper bişey olmuş bu ellerine sağlık. içindekilerde çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendimmmmmmmm:))) emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder