Boya standı yaptım.....


 Standın böyle durması için takoz koydum altına. Fotoğrafta görünmemiş...


Yine biraz odun biraz geri dönüşüm bir çalışmayı bitirdim:)) Tarlada epey bir çıta, tahta var. Arada onları karıştırıp işime yarayanlardan eve getiriyorum. Yukarıdaki boya standının tahtaları da tarladan...


4 parça uzun tahtam vardı, bunlardan 37 santimlik 7 parça kestim önce. Devrim zımparaladı parçaları. Yukarıdaki gibi basamak basamak birleştirdim. Sağlam olsun diye önce vidalıyorduk ama tahtaların her iki tarafı da çok düzgün olmadığından vidalama bir noktada durdu.. Son 3 parçayı yapıştırdım ben de...


Yukarıdaki fotoğrafta nasıl birşey olduğu daha iyi anlaşılıyor sanırım. Aslında tahtalarım biraz daha geniş olmalıymış. Darlığı nedeniyle tam istediğim gibi olmadı. Ama yerine yerleşti, boyalar üstüne kondu bile...



Bu da orjinali.....

Yorumlar