Tatil başladı.....

 Deniz büyümeyecek bir bebek hala.....





Bugün sabah okulumuza gittik karnelerimizi aldık döndük. Tatil başladı yani. Şimdi atıştırıyorlar sonra anneannemize gideceğiz.
Bu yıl Deniz'in öğrettmeni de velileri içeri almadığından evde çektim fotoğraflarını. Bugünün hatırası olsun oturun hadi dedim. Deniz gene elinden gelen maymunlukları yaptı.....
Neyse bir dönemi daha atlattık. Gitti çoğu kaldı azı. Tüm çocuklar güzl bir tatil yapsınlar şimdi. Dilerim havalar güzel gider de biraz dolanırız oğluşlarımla.....

Yorumlar

  1. Tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim, çok tatlılar çok:)

    YanıtlaSil
  2. maşallah süper karneler süper oğluşlardan...tebrik ederim çocuklarrr

    YanıtlaSil
  3. ooo masallahhh takf-dır ler alınmısss...ALLAH basarılarını daım etsın canımmm

    YanıtlaSil
  4. aferin onlara.tebrik ederim her ikisini de.ve iyi tatiller diliyorum tabiki bana da banada:))

    YanıtlaSil
  5. Başarılarının devamını dilerim..

    YanıtlaSil
  6. Yakışıklılara iyi tatiller maşallah karneler güzel:))tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Ne mutlu sana saadetcim :D Afferin bu yakışıklılara, benim yerime öp onları annesi :D

    Sevgiler tatlım :D

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederim. iyi tatiller olsuuuun...

    YanıtlaSil
  9. Maşallah delikanlılara, öpüyorum onları.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder