Sevgi notluğu






Kutlanacak gün çok. Sevgililer Günü de kapıya dayandı. Açıkcası bizim evde kutlanmıyor. Devrim baba karşı bu tür para tuzağı günlere. Hoş ben de "sen beni istediğin gün kutlayabilirsin" diyorum ya....İşte.....

Sevgililer günü için bu hafta şöyle aşk kokan, sevgi kokan paylaşımlar yapayım dedim. Her ne kadar ben evde ikisi odunumsu 3 erkekle yaşasamda, illa hediye değil hoş anlar için bu tür günleri sevenlerdenim.

Sevgi notluğumuz oldukça basit aslında. Bir kemer, birkaç tahta mandal, süs, not kağıtları. Oldu bitti. Ben çocukların artık kullanılamayacak kadar küçülmüş bir kemerini kullandım. Tahta mandallarımı rengarenk boyadım, vernikledim. Üzerlerine süsler yapıştırdım. Kapının girişindeki askıya astım. Üzerlerine de açılış şerefine notlar yazdım herkese.......Pek kullanılacak gibi görünmüyor bizim evde ama.....

Yorumlar

  1. güzel fikir ve uygulama.bu arada çok farkımız yok bende de iki odunumsu erkek var:))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir fikir ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. güzel fikirrr bayıldım :) bizim evdede 3 tane odunumsu erkek var dermişim hahah :)

    YanıtlaSil
  4. cok guzel bir fikirmiş ellerinize sağlık..mandallarada bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil ahşap mandallar boyanınca çok hoş oluyor. Hatta bugün pintrestte gördüm simlemişler daha bir güzeldi...

      Sil
  5. ilginç ve güzel ve ince bir düşünce , sevdim , emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. O odundan bende de mevcut :D İkisi daha bellı değil :) Güzel fikir gerçekten,ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olurlar olurlar merak etme. Erkek çocuğu ne kadar anneye düşkün olsa da babayı örnek alıyor kendine....

      Sil
  7. Ellerine sağlık güzelim, güzel bir fikir olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Sibel seninkiler uygular bence bunu:...

      Sil
  8. kızlarrrr şükredın:)) odunumsu da olsa evınızde beyler var yıne:)) bende o da yok:))bu arada fıkır supermiş canım:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder