kurabiye saati

 kahveli olanlar....


 böğürtlen reçelli


Geçen gün yapılanlardan bunlar da. Ah bu kurabiyeler olmasa ben pek yaramaz bir kız olmayacağım ya......
Kurabiyelerimiz reçelli ve kahveli.
1 yumurta, yarım pudra şekeri, yarım paket margarin, 1 çay bardağı nişasta, aldığı kadar un. Malzemeler her zamankiler klasik. Bir tek yumurta ekledim bu kez. Sanki daha iyi toparlanıyor...Tüm malzemeyi iyice yoğurduktan sonra hamurun yarısına 1 çorba kaşığı kadar nascafe ekledim, biraz daha yoğurdum  parçayı. Kahvelileri merdane ile açıp çay bardağı ile şekil verdim...
Reçellileri ise yine merdane ile açtım, çay bardağı ile alt tarafını kestim, ortasına da şişe kapağı ile ikinci bir delik açtım. Şişe kapağı düzgün kesmedikçe benim üst kasım dağılıp durdu. Zor geldi çoğunu kalpli yaptım bende:)))) Kurabiyeler piştikten sonra ortalarına reçeli ekledim....

Yorumlar

  1. Nefis görünüyorlar.
    Özledim kurabiye yapmayı.
    Diyet denilen o gerekli şeyden ötürü :)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Olsada yesem dedim ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. ya bak şimdi canım çekti.mutfak konusunda o kadar tembel oldum ki!çok üşeniyorum ama bu iştahımı hiç etkilemiyor.defterime kaydettim.kızı ikna edebilirsem belki yapar:))
    teşekkürler paylaşım için..

    YanıtlaSil
  4. Offfff çok nefis görünüyorlar,çaya mı gelseydim acaba????

    YanıtlaSil
  5. çok hoşlar canım yarım su bardağı pudra şekeri demi ellerin e sağlık sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder