haftaya tatlı başlangıç



Haftaya tatlı bir başlangıç yapalım dedim. Hoş bunda bilgisayarımı tam randımanlı kullanmaya başlayamamamında etkisi var. Daha önce demişimdir mutlaka Devrm windowsa kesin olarak karşı. Evde kullandırtmıyor. Kullanırsak da sorunlarla ilgilenmiyor. Kendisi linuxçu olur da az buçuk. Ben de tam bir teknoloji özürlü olduğumdan istediğinu kabul ediyorum. Daha önce yüklediği program  sorunlar çıkartıyordu. Biraz basit kullanımlı birşeymiş. Bana uygun anlayacağınız. Bu kez kendi kullandığını yükledi ama benim istediğim ek şeyleri düzenlemesi biraz sürdü. Fotoğraflarımı da eski diskten iki kez (biri daha eski düzenleme) yüklemiş. Şimdi onları bir düzene sokmalıyım ki inanılmaz gözümde büyüyor....Çok uzattım sözün kısası elimde kullanılabilir çok foto yok.....

Gelelim kekimizin tarifine. Klasik aslında. Geçen gün yaptım çocuklara arada yapmak lazım.
3 yumurta, 1 su bardağı şeker, yarım su bardağı sıvı yağ, 1 portakalın suyu ve rendelenmiş kabuğu, kakao, kabartma tozu, un, 
Malzemelerimizi klasik kek yapma sırasıyla karıştırıyoruz. Kakao hariç. Karışımın çoğunu mafin kalıplarına paylaştırıyoruz. Kalan kısma kakao karıştırıp yeniden paylaştırıyoruz kalıplara. Yukarıdaki gibi keklerimiz hazır. Afiyet olsun....

Yorumlar

  1. ellerine sağlık olsa da yesekk:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel görünüyorlar ellerine sağlık... :9

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyolar eve gidince yapcam canım çekti:)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
  6. Ooo ellerine sağlık çok leziz görünüyor. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. hımmmmm...canım cektı bende yapayım ıyılesınce :)))

    YanıtlaSil
  8. nefis görünüyor.. şimdi çayımın yanında olsa ne kadar güzel olurdu..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  10. Haftaya sen iyi başlamışsın da bana geceyi kötü bitirttin yaa can:)) Yapılmaz böyle şeyler, canı çekr hani birilerinin ne bileyim sansür lazım bunlara...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler bu arada benim kekle aram yoktur evin erkeleri için bunlar. Hatta evlenmeden önce hiç kek yapamazdım.....Şule deme öyle gelmesin yasak yeni yeni şeyler öğreniyorum ben yemek bloğu arkadaşlardan...Bak ben de yemiyom hem

    YanıtlaSil
  12. kakaonun her halini çok seviyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Bu tarifi bende deneyeyim Saadet.Görüntüler çok güzel.Eşimde windows ile dalga geçer hep.Onlarda işlerinde linux tabanlı sistemleri kullanıyorlar.Aslında hak vermiyor değilim .Bildiğim kadarıyla Linux kar amaçlı değil ve yazılım kapasitesi geniş.Windows ise çok kısıtlı ve tamamen görsel.Ama biz mecbur kalıyoruz kullanmaya..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder