Bu aralar hep kitap.....


Son haftalarda kitap okuma işi bende biraz fazlaca tutkuya dönüştü. Tüm hobileri terk etmiş durumdayım. Varsa yoksa kitap. Son okuduğum üç kitap birer günde bitti. Yukarıdakini de akşamüstü 4 gibi başladım bitirdim kalktım başından. Geçen gün 300 sayfalık bir kitabı bitirdim ki kendime ben de şaştım. Çocuklar okuldan gelince oturuyorum genelde, akşam yemeğini de halletmişsem rahatım. Onlar ara verince, tv seyrederken de okuyorum. Hatta dizileri seyrederken bile.....Karar alıyorum şunu dikeceğim, bunu öreceğim. Cık....Neyse güç bela Ada'nın süveterini bitirdim de kendi kendime sevindim bari....

Annem Sizi Derse Bekliyor çokkkkk  hoş bir kitap. Su gibi akıp gidiyor. Kitap lise sınavına giren bir çocuğu ve ailesinin komik ama gerçek hikayesini anlatıyor. Benim için erken tabiki ama insan okurken "bakın çocuklar kız günde kaç test çözüyormuş, malesef yarış var" diye söylenmeden de edemedim:)))) Birde karakterin adı Ada.

Yorumlar

  1. aynen bende hıc bır sey yapamıyorum kıtaplarım ile aşk yaşıyorum :) Güzel şey kitap okumak...İnsan ister istermez kıyaslıyor malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende. Hep kitap alasım var bir taraftan da okudukça almak gibi mantıklı bir iş yapıyorum tabiki:)))Ama nette dolanırken de içim gitmiyor değil

      Sil
  2. Ben de bazen aynı durumda oluyorum. Elimdeki kitap bitmeden bile sonra hangi kitabı okurum diye gözüm kitap yığınının arasında dolaşıyor:)
    Keyifli okumaların olsun ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin ederim sen tam bir kitap aşığısın. Ben arayı kapatma telaşında...Ben de yeni alınca kitapları ayrı bir yere diziyorum okudukça kitaplıkta ilgili bölümlere yerleştiriyorum ama hep gözüm sonrakinde.....

      Sil
  3. Bu okuma dönemlerini bilirim gönül isterki devamlılığı olsun ben bazen kitap bazen el işi arasında gidip geliyorum ama kitaba bir başladın mı kopmak istemiyor insan, bitiveriyor sayfalar hele bir de sürükleyici bir hikayeyse söz konusu olan, ara verdiğinde iş yapmak için, şekeri elinden alınmış çocuk gibi oluyorsun, bak işte bu his el işi yaparken olmuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hep okumak istiyorum sevdiğim kitabı bitince öylesine de üzülüyorum ki...

      Sil
  4. Çok iyi yapıyorsun Saadet. Ben yine okumaya ara verdim bu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıştığın için zor olur ama. Ben çalışma dönemimde ara vermiştim o zaman hem Ada vardı hem iş hem ev yetiştiremiyordum açıkcaı. Şimdi boşluğunu tv gibi gereksiz birşey yerine kitaplarımla dolduruyorum....

      Sil
  5. Kendimi gördüm bir an :)) Yılbaşı tatilini haftasonu ile birleştirdiğimden 4 gün tatilim oldu geçen hafta yattım kalktım kitap okudum. Hatta Pazartesi oğlum okula gitmese de olurdu ama ben yolladım neden tabi ki ayak altında dolaşmasın ev sakin olsun ben de rahatça kitap keyfi yapabileyim diye. Evet konu kitap olunca bencilleşebiliyorum.
    3.gün eşim isyan etti artık bitse de şu kitaplar bi sohbet edebilsek arkadaşım diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Benim eşim sorun etmez okumamı. Pek sohbetsever biri değildirde. Bazen kapatırız akşamları tvyi. Herkes bir kenara çekilir. Ben okurum, Deniz babasıyla sudoku çözer, Ada kendi kendine birşeyler yazar. Kimse diğerine bulaşmaz. Yani rahatım akşam okumalarında ben...

      Sil
  6. tabi canım hep üretim olmaz arada böyle molalar lazım

    YanıtlaSil
  7. kocaman birr maşşşalllaahhhhhh diyorum başkada bişi demiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder