yaz okulu....

 çok uzaktaymış Devrim bu kadar çekebilmiş...


Okullar tatil havalar da kavurucu sıcak olunca çocuklara yapacak birşeyler lazım. Dokuz Eylül'ün yaz okulu olduğunu duyunca çocuklara teklif ettik. Deniz içinde yüzme var diye, Ada da latin dansı yüzünden istemediklerini beyan etmişlerdi. Sanırım işin maddi tarafına bakıp biz de pek üstelemedik...

Normalde yaz dönemi ben çocuklarla dolaşırım. Eve tıkılı kalmayız. Ama bu yıl öyle olmadı. Havalar aşırı sıcak. Benimkiler de giderek daha mızmızlar. Bizim de fikrimiz geldi normalde 1 ay olan yaz okuluna acaba ortadan başlatırlar mı diye düşündük. Oluyormuş. Benim sıpalar 2 haftalığına yaz okuluna başladılar.

Ben Deniz havuz konusuna mızmızlanır benden medet umar diye gitmedim. Ama nasıl merak içindeydim anlatamam. msn üzerinden Devrim'den rapor alıp durdum resmen. Salon çalıştığı yere yakın olduğundan arada gidip bakmış.

İlk gün raporu; Deniz kısa süreliğine de olsa su üstünde kalabilmiş. Akşam buluştuk birlikte dışarıda yemek yedik o esnada çok mutluydu, arkadaşlarını anlatıp durdu. Ada zaten su kuşu. Yarış yapmışlar birinci olmuş. Ama bu aralar bir fitbol takıntısı var ve malesef yeteneksiz. Bunu kabullenmek istemiyor. Yenilgiye sinirleniyor. Ona pas atmıyorlarmış kızıyor. Bu durumu nasıl halledeceğiz bilmem artık....

Sadece yüzme olmayacak tabiki. Basketbol, salon futbolu, veleybol, karete, latin dansı, film izleme, etkinlik saati gibi şeyler de var. Bakalım yarın latin dansı var. Şimdi de Ada'yı merak etme zamanı:)))

Yorumlar

  1. EN GÜZELİNİ YAPMIŞSINIZ,benim arabam olmadığı için serkanımı sıcaklarda otobüse bindirip yaz okuluna götüremedim.taekwondo kursumuzu da bu yüzden iptal ettik okullar açılana kadar.ama evde çok sıkılıyor sürekli pc ve tv beni de delirtiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı benim şansım da okulun Devrim'in çalıştığı yerle aynı yerde olması oldu (DEÜ hastanesi içinde) değilse Buca'dan oraya otobüsle gitmek ölüm. Önceki yıl Alsancak'ta yüzme kursuna götürüyordum Ada'yı Deniz ve var tabiki çok zor oluyordu dönüşümüz..
      Bu arada Bizde araba var ama ben kullanmaya korkuyorum malesef:(((

      Sil
  2. Delikanlılar enerjilerini atsınlar, en güzel yaşları doya doya yaşasınlar sağlıkla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlara da bana da iyi olacak bu okul. Ben de enerjimi aıyorum. 2 gündür bu sıcakta kendimi sokaklara attım dolaşıyorum resmen....

      Sil
  3. ne iyi etmişsiniz göndermekle hem öğrenirler hem eğlenirler hemde başka arkadaslarda edinirler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder