Ve Altınköy sezonunu da açtık.....

 Koyda bir dere var Ada'nın hep ilgisini çekti orası...

 Akşam üstü yürüyüş kısmı...

 Koyun görüntüsü böyle işte...

 Yürüdüğümüz yerin bir kısmı böyle keskin kayalıklar çocuklar bayılıyor buralarda dolanmaya...

Önde Deniz arkada Emine halamız...


Evvelki yıl keşfettiğimizden beri iki favorimizden biri oldu Altınköy. Diğeri Seferihisar Ekmeksiz...Dün nihayet Altınköy sezonunu da açtık. Ama biraz erken olmuş...İki kayalık arasında küçük ama tertemiz bir suyu var. Pek dalga da olmuyor. Urla merkeze 20km kadar bir mesefede...

Dün şansımıza rüzgarlıydı. Denizde de azıcık dalga vardı. Ama su..Bırrrrr....Çivi gibiydi resmen. Daha buraları ısıtmamışlar. Soğuk bizi engelledi mi tabiki hayır. Birazcık Deniz'i engelledi o kadar. Zaten mız mız kolluklarla giriyor biz yüzemiyorduk girmeyince (kıyıda da halamız olunca) biz takıldık azıcık...

Devrim'le epey yüzebildik. Koyun bir kayasından yola çıkıp karşıya geçip öbür kayadan kıyıya geri vardık. Ama bir ara kulaklarım sızlıyordu resmen. Soğuktan insanın göğsü sıkışıyor sanki. Yine de değer güzel bir yer burası...

Bu sabah da önce Ada'yla sonra da Deniz'i de alarak bisikletle dolaştık epey. Deniz malesef bisiklet konusunda da azıcık cesaret sorunu yaşıyor.Bir alışsa ona da 26 cant alıp şöyle uzun mesafeleri katetmek istiyoruz ama. Daha var gibi.....

Yorumlar

  1. Soğuk mu ben hayatta giremem bu kadar soğuğa benim gireceğim deniz Çeşme'nin Ilıca'sı gibi olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrim'le benim deniz sevdamız malum. Valla gözümüzü karartıp giriyoruz. Sevdiğimiz diğer yer Ekmeksiz'de soğuktur bu zamanlarda. Çocuklar olmasa oraya da sık gideriz aslında...

      Sil
  2. O sarp kayalarda yürümeyi düşünemiyorum ama diğerleri keyifli, bir de çok açılmayın soğuk denizde kramp falan girer ne me lazım, ben açılmayı sevmiyorum uzunca yıllardan beri hani kıyı kirli olsa neyse diyeceğim de ne kadar gidersen git sonu yok, jaws çıkacak karşınıza:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim gibi deli aileden beklenebilecek bir yürüyüş parkiri naparsın:)))
      O açıkta kramp kazasını yaşadım ben biliyor musun. Hem de yanımda Deniz vardı. Geçen yıl Kalimlik'te Deniz simitin içindeydi. Devrim Ada ile uzağımdaydı. Sen önce bir bacağıma kramp girsin ardından telaştan mı bilmem diğerine...Deniz olmasa sorun değil Bir an ürktüm işte yüzme bilmiyor ya. Neyse biraz bekleyerek bacaklarımı rahatlatıp kıyıya yüzmüştüm...

      Sil
  3. sen halayı hep al yanına:)) kendinde rahatça yüzersin .güvenilir biri olunca tadını çıkarmak kalır sana:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halamız her denize gelmiyor ama. Bir de öğleden sonra gidiyor anca. Sabahları azıcık uyumayı seviyor da. Pek uymuyoruz yani....

      Sil
  4. Süpeeeeer. Tadını çıkarın vallahi. Çok güzel görünüyor. Keyifli ve sağlıklı günler.

    YanıtlaSil
  5. resimler çok güzel o koyda bende olmak isterdim:)) ..bu seneki deniz açılışımızı bizde egenin soğuk sularında yaptık:))alışana kadar daha dogrusu uyuşana kadar bayagı zaman gecıyor ama yınede guzel oluyor..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severim soğuk suyu. Aksine aşırı ılık rahatsız eder beni. Dayanabiliyorsam en güzei. Dip canlıları da daha fazla olur böyle denizlerde...

      Sil
  6. biz halaaa urlanın koylarını bilmiyoruz....evden ayrıldığımız yok maalesef...ne güzel gezmişsiniz...iyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  7. bizimde tesadüfen keşfettiğimiz ve hayran kaldığımız birkoy. İlk gidişimizde Devrim'e "burda bir arsaya bile tav olurum çadırda kalırım "demiştim. Geçen haftasonu konuşuyorlardı denizi direk gören bir villa 850 bin euroya satışa çıkmış...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder