geri dönüşüm rüzgar süsü...



 Taaaa geçen yıl yapılacaktı bu aslında. Ama o kadar pet şişe altı olmadığı için elimde kış boyu biriktirdim. Ve yaptım.

Küçük pet şişelerden yaptım ben süsümü. Altlarını kestim. Boyamak yaparken aklıma geldi. Ahşap boyaları ile rengarenk boyadım kuruttum hepsini. Şu üstte iplerin bağlandığı beyaz şey de hani lambalarda olur ya (adını bilmiyorum) tavan tarafındaki parça o işte. Onu da çiviyi ısıtarak deldim. Renkli olsun diye kırmızı ipi kullandım ama çok iyi bir seçim değilmiş. Pütürcüklü olduğundan hem geçirmek zor oldu hem de yumuşak bir ip olduğundan çabuk karışıyor....

Çocuklar bayıldılar bu süse. Şimdi yine biriktiriyoruz pet şişe altı. Çocuklarla bahçeye yapacağız bir tane de...


Yorumlar

  1. Ellerinize saglık,rüzgarda cok ses çıkaran süsler bazen rahatsız edici olabiliyor.Sizin yaptığınızda boyle bir sorunda olmaz.gule gule kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tam da öyle işte. Hiç sesi soluğu yok. Bir de eğlenceli bir şey oldu çocuklarla yapılabilir olması da ayrı güzel...

      Sil
  2. eline sağlık canım... değerlendirmişsiz işte malzemelerinizi, ne güzel..

    YanıtlaSil
  3. tam bizlik ,yapılacaklar arasına girdi...

    YanıtlaSil
  4. ayyyyyyyyy ellerıne saglıkkkkkkkkkkkk bayıldım ben cok hamaratsın

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün saol:)) Bu sıcaklara eğlenceli bir etkinlik işte....

      Sil
  6. ipi kullanmak dediğinize göre zor olmuş ama harika olmuş:))renkli renkli çok güzel görünüyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Sevil ben de duruşu için bu ipi tercih etmiştim. Rengi de fotoğraftakinden daha tatlı bir pembe. Ama pütürcüklü bir ip olduğundan deliklerden geçerken çok takıldı. Uğraştırdı azıcık. Ama duruşuna değer dedik....

    YanıtlaSil
  8. Saadeeeet, bir çuval dolusu var bende gel vereyim, ben de başlamıştım altlarını kesmeye yarıda kaldım :)
    Ne güzel olmuş yaaaa, inip kesmeye devam edesim geldi, ama.... başka işler var yaaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatuna bak herkese cevap yazmış beni atlamış, evlat dedik bağrımıza bastık sözde :))))

      Sil
    2. bak suçum çok büyük, napsam ki kendimi affettirmek için. Bilemedim şimdi.

      Sil
    3. Komik olan da ne biliyor musun...Ben yorumları onaylerken senin yorumunu okuduktan sonra yanıtımı bile vermiştim yani. Sabah benim bilgisayar kağnıya bağlayınca da ordan oraya dolanırken atlamışım. Ama mazeret bildirmiyorum. Cezam neyse çekeceğim.....

      Sil
  9. Çok şirin olmuş..ellerine sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok güzel dönüşümlere bayılırım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Gönül ben de seviyorum dönüşümleri:))

      Sil
  11. 10 numara:)) Bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çok şeker olmuş ( : çiçek gibi duruyor şişe altları. ellerinize sağlık. güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çiçek gibi olsun diye uğraşmadım. Bir de öyle kesilenleri var ki onlar daha da hoş oluyorlar. Teşekkür ederim Şebnem:)))

      Sil
    2. o zaman ben çiçek şeklini yapmaya çalışayım ( : bakalım olucak mı?

      Sil
    3. kolay gelsin. Takipteyim sizi nasıl olacak bakalım....

      Sil
  13. Heeeeey çok eğlenceli görünüyor, sağlıkla ve keyifle kullanınız efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın pek eğlenceli bir şey oldu bu:)))

      Sil
  14. Bir öpücük yeteeeer :)))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder