Dün çok keyifliydi....

 Kahvaltı sırasında maymunluklar yapıp fotoğraf çektirdik. Deniz'le başladı herşey...
Aşağıdakini de Ada çekti...


 Baba olu hamakta bakalım hamak ne kadar çökecek pozu...

 Çocuklar denizde Devrim'de semaver yakıyor, keyifliymiş hamakta kitap okumak...

 Şu kuşu Ada... Önce Devrim'le birlikte turladık kayalıkları. Sonra çocukları da aldım ama Deniz her zamanki gibi su koyuverdi. Anne çıktı mecburen kıyıya...

 Kayalıklardan devrim'in çıkarttıkları....


 Bisiklete binelim dedi çocuklar. Deniz istemişti en çok. Ama biner binmez tırsıdı. Şu aşağıdaki fotoda nasıl hızlı hızlı şişiriyor kolluklarını bilseniz. Batarsak diyeymiş:)))



 Piknik yaptığımız burun böyle görünüyor. Kalemlik Orman Kampı....


Yorumlar

  1. Hee heee sen söyleme ama şapkalarla pek kokoş olmuş oğluşlar:)) çaylar demlenmiş keyifler yerinde, ee denizden gelen ganimetlerde fena sayılmaz, hamak keyfi şahane, bisiklet ala, yani bundan iyisi şamda kayısı:))keyfiniz daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz şapkayı maymunluk olsun diye taktı zaten. Sonra da biz taktık Ada çekti bizi....Devrim her seferinde çıkartır kayalıklardan. Bol bol kurşun bulur. Ben çok derine damlamıyorum. Neyse Ada yetişiyor arkadan...

      Sil
  2. Ne kadar keyif alındığı fotoğraflardan belli :) Çok eğlenmişler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel kareler hele hamak keyfi bayılırım tatil yeni bitti ama resimler kadar güzelki hp tatil olsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmemki hep tatil olsa ben evimi özlerim kesin. Aslında tatil bana kısa ama sık sık olmalı. Böyle hafta sonları günübirlikleri seviyorum ben. Biraz evcimenimdir.

      Sil
  4. Ben de hamak isterim ama. Keyfiniz bol olsun hep:)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel yerlere gidiyorsunuz, kıskanmamak elde değil. Özellikle hamak keyfi tam bizlikmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Semi. Biz biraz salaş tatilleri seviyoruz sanırım. Denizi kayalık olan(dip canlısı görebileceğimiz) ağaç gölgesi bol koylar favorimiz. İzmir'de yaşamak o anlamda bir şans. Keşfedecek daha çok koy var....

      Sil
    2. Biz biraz salaş tatilleri seviyoruz sanırım. Deizi kayalık olan (dip canlısı görebileceğimiz) aralarda rahatça yayıyacağımız ağaç gölgeli yerleri tercih ediyoruz. İzmir'de yaşamak bir şans aslında...

      Sil

Yorum Gönder