beaufort sıkalası


 burnunda dondurma lekesiyle.....



Ada'nın  Beaufort sıkalası merakı malum. Bir ara netten bakıp duruyordu rüzgar kaç şiddetinde olunca deniz ne hale geliyor diye. Urla'ya daha önceki gidişimizde bu promosyon mumluğu keşfetmişti. Mumluğun içinde iki gemi batmıyorlar, mavi bir sıvının üstünde duruyorlar. Bu gidişimizde halasından istedi mumluğu. Tabiki adı mumluk değil bofor sıkalası...

Dönüş yolunda arabanın önüne koyduk kendilerini. Her dönüştü, kırmızı ışıkta duruşta hareketlendikçe rüzgar kaç şiddetinde tahmin edildi. Hatta olay öyle bir noktaya geldi ki babamıza kötü araba kullanması (şöyle sağa sola dönüver gibisinden) yönünde telkinler bile geldi. Ama hiç sorunsuz geçti yolculuk.   Kimse kimseye bulaşmadı buna bakmaktan....

Yorumlar

  1. Dondurma lekesiyle pek şeker bir fotoğraf olmuş:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben onu, pek bilimsel takılıyor seninkiler ve çok eğlenceliler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çookkk. Seviyorlar özellikle de Ada. Bilim adamı olacağım diyor. Umarım gönlüne göre bir mesleği yapabilir bu ülkede....

      Sil
  3. Ben çekerken farketmedim o lekeyi....

    YanıtlaSil
  4. öptüm o kocaman kara gözlerden:)(maşallah)
    çok ilginç ben de bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ada ilgilenene kadar bu sıkalayı bilmiyordum ben. Onlardan o kadar çok şey öğreniyorumki...

      Sil

Yorum Gönder