kitap okumak böyle mi olurmuş ki....




Bugün annemler ve abimler bir süpriz yaptılar bize. Ya da baskın mı demeli...Öğlen çıkıp geldiler. 4 erkek çocuğu biraraya gelince nasıl azdılar tahmin edersiniz. Bir ara sıkıldık hötledim "hadi herkes alsın eline bir kitap okusun artık" diye kızdım bunlara.

Deniz başladı bize okumaya önce. En üstteki fotoğraf tamamen doğal. Farketmedi bile çektiğimi. Sonra yağız okudu o da ortadaki gibi bir poz verdi bana. Eren geri kalır mı onlardan. Üçü bu kez poz verirken çektim bir de. Dikkat ettiyseniz Eren'in kitabı ters:))))

Yorumlar

  1. İyi sakla bu resimlerini eve kız arkadaşlarını getirmeye başlayınca çıkarır gösterirsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç düşünmemiştim bunu. Kötü anne.com:)))

      Sil
  2. allah iyiliiğini versin bu ne pozlar böyle:)))))))))))kitap okuma şekilleri ilginçmiş:)

    YanıtlaSil
  3. :))))
    çok şekerler. ters de olsa okuyorya sen ona bak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'in durumu müthiş canım. Diğerleri ciddi ciddi okuyor. Ama küçük velet sadece "ben de burdayım" demek için girdi kareye. Çok şekerdi:))

      Sil

Yorum Gönder