Ada'dan yepyeni özlü sözler,,,,

- Herkesin 24 saati var. Louis Pasteur, Thomas Edison, Alexander Graham Bell, Albert Einstein, Stephen Hawking, Leonardo da Vinci, Mustafa Kemal Atatürk, Michelangelo'nun da 24 saati var...


- Güzel konuş güzel duruş,

- Ağaçları koruyalım çok okuyalım,

- 5 alan çolışmış, çok sevilen çok barışmış,

- Eğilirler başarısızlar, doğrulurlar başarılılar,

- Keşke yerine bir daha ki sefere de çok çalış hep dene,

- Konuşmak ihtiyaç, susmak sanat artı ihtiyaç...

- Geçmiştike başarısızlıkları unut, gelecekteki başarılarını tut

- Zorluksuz yol, yanlış yol,

- Ayakta ölmek isteyin, yerlerde yaşamak istemeyin,

- Çaresizseniz tek çare kendinizsiniz,

- Ne olduysan ol olğununun en iyisi ol,


- Atatürk başöğretmen, cehaleti durdurur öğretmen,

Yorumlar

  1. helal olsun çok güzel yaaaa

    YanıtlaSil
  2. - Ne olduysan ol olğununun en iyisi ol,

    bravo sana evlat..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıpa çok tembel ama. Öğretmeni de ben de takılıyoruz "sana büyüyünce etrafında dolanacak biri lazım"diye. Şu yazdıklarının bir kısmını uygulamıyor malesef...

      Sil
  3. Adacım sen çok yaşa kuzuşum:)

    YanıtlaSil
  4. canım yaaa çok güzel şeyler yazmış bayıldımmmm.
    çaresizseniz tek çare sizsiniz süperrrrrrr.
    öpüyorum onu alnından Bravoooo.

    yorumlardan okudum yazdıklarını uygulamıyor demişsin,canım benim içinde var olması yeter illaki yapacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de umudum o zaten. Şimdi kardeşiyle, bizlerle fazlaca çatışma halinde. En normalinden atlaksak bu dönemi düzlüğe çıkacağız. Öyle zorluyorku babasıyla beni.

      Sil
  5. kuzuya bak sen koca adam olmuş bravo sana Adacım öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ada, beklentilerimi her geçen gün yükseltiyorsun. Umarım geleceğin başarılarla dolu olur. Gönülden tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder