kütükten şemsiye tutacağı....





Bugün hava nasıl sıcaktı burada. Güneş yakıyordu resmen. Öğle gibi bahçeye çıktık. Yap yap hala bitmedi bahçe işleri. Yağmurlarla birlikte yine otlanmış bazı yerler onları temizledik. Bahçenin etrafı boş bizim. Haliyle oraları da otlar sarıyor. En azından tele çok yakın olanları temizliyoruz. Bu mevsimde salyangozlar sarıyor etrafı malesef. Ne kadar az ot olursa o kadar rahat olurum ben. Devrim'de o otlarla uğraştı, yeni pembe domatesler dikti.

Mama saati gelince bizim masanın olduğu yerde rahat edemedik bir türlü. Güneş nasıl yakıyor. Resmen denize gitmek varmış diye üzüldüm bile. Neyse Deniz mızmızlanınca ne yapsam oldum ben. Plaj şemsiyesini getirdim ama tutacak yer yok. Yere koysak boyu yetmiyor. Sonra bu kütük ilişti gözüme. Hem dekoratif hem kullanışlı bir şemsiye tutacağımız oldu:))

Yorumlar

  1. Masanın tam ortasına koysaydınız kütüğü:))çok işinize yaradı bu kütükler sizin ve doğal çözüm olmaları nedeniyle de ço güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kaplardı masaya. Epey büyükçe birşey. Etrafta odun-kütük bol olunca değerlendiriyoruz işte:))

      Sil
  2. :)))) demokraside ve biz hanımlarda çareler tükenmez:)
    süpersin.

    YanıtlaSil
  3. http://drycfc.blogspot.com/2012/04/kozmoda-sponsorlugu-ile-hediye.html
    kozmoda işbirliği ile cekılıs düznlıyorum beklerım

    YanıtlaSil
  4. Pratik bir çözüm olmuş, hem de güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de hoşuma gitti. Yakıştı bahçeye....

      Sil
  5. Fikrine sağlık, süper olmuş:)
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  6. sefanız bol olsun...pratik çözümlere bayılırım...

    YanıtlaSil
  7. İyi fikirmiş.

    YanıtlaSil
  8. E İzmir'in rüzgarlarına dayanacak daha iyi bir şey bulamazmışsın Saadetçim:)))) Ya beton atacaksın, ya da böyle bir yöntem. Süpermiş:))

    YanıtlaSil
  9. Al işte süper bir fikir daha Uslu ailesinden :) Odunluktaki büyük kütük ilk fırsatta meyva bahçesine taşınacak demek ki, orada şemsiye takacak nesne yokta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Taşıt birilerine banu kütüğü. Gerçekten işe yarıyor. Bizimkisi tamamen çaresiz bir anda çıktı ortaya. Ama iyi de oldu...

      Sil

Yorum Gönder