Kısa bir gözleme molası....


 Bugün çok iş var demiştim sabahtan. Ama annem aradı bugün gözleme yapacakmış çağırdı. Davete icabet etmek gerekir. Hele ki böylesine...

Biz de birkaç saat mola verip gittik. Ispanaklı gözlemelerimizi yedik. Patlıcanlıları paket yaptırdık. Çayımızı içip döndük. Pek bir yyiyip-içip kalkma muhabbeti oldu ama bu seferlik böyle olsun artık. Hoş annemin yardımcıları da yok değil. Pişiren abim. Abilerim eşleri de yanında.



Çocuklar koltuk altına girip araba sürüyorlardı. Baktım bir ara Devrim de katılmış aralarına. Ben gülüp fotoğraf çekince "benim böyle arabalarım yoktu ama" dedi...Devrim'den görünmüyor ama arada iki çocuk daha var. Hepsi koltuk altına yarı bellerine kadar girmiş baştakinin attığı arabayı tutmaya çalışıyor:))

Yorumlar

  1. Hem gözleme, hem ıspanaklı...Çok severim:)
    Arada çocuk olmak kötü bir şey değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrim zaten çok iyi becerir çocuk olmayı. Takılır sıklıkla:))

      Sil
  2. gozleme bizim evde de en az hafta da bir yapilir esim gok sever..sizede afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Ben yufka açmasını bilmiyorum. O yüzden yapılmıyor bizde.

      Sil
    2. ben yufka açmasını bilmiyorum mümine:((

      Sil
  3. afiyetler olsun canım anneciğinin ellerine sağlık.keşke bende anneme yakın olsaydım ara sıra yorulunca gidip bir çayını içerdim.devrim bey haklı valla bizim zamanımızda böyle farklı oyuncaklar yoktu bazen bende özenip alıyorum kızım yüzüne bakmıyor ama ben seviyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle iyi oluyor anne ile aynı şehirde oturmak. Haftada bir gidiyoruz ama bir soluklanıp geliyoruz:))

      Sil
  4. Oh oh ellerine saglık annenin nefis gözlemeler yapmış size be mım annemde yapar ama sac böreği deriz biz afiyet olsun

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun. Ben de çok severim gözlemeyi:)

    YanıtlaSil
  6. Anneciğinin ellerine sağlık görüntüsü bile tadını düşündürüyor, tam teşkilat var evde ee bu kadar usta hamur açınca:))Ben sokakta yiyemem özleme türü şeyleri biz de burada hazır yufka ve teflon tava ile avunuyoruz:(
    Devrim bana rahmetli eniştemi hatırlattı, onun da hiç oyuncağı olmamış bir bakardık çocuklardan fazla azardı, ne güzel bir anlık olsa da çocuk olmak ohhh keyfine deysin sıksık tekrarlasın bence oğlanlar büyümeden evde oyuncaklar el ayak çekmeden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmiyorum dışarıdan gıda tüketmeyi. Zaten geçen hafta kitap fuarına annemle birlikte gitmiştik. Orada Deniz istedi. Sokakta yapılıyordu malum. Canımız istemedi almayı. Ordan aklına geldi de yaptı cumartesi günü. Annem çok iyi bilir bu işleri. Eskiden baklava açardı koca koca sinilere. Ama artık romatizması var pek takılmıyor. Böyle arada küçük ödüller veriyor bize:))

      Sil
  7. afiyet bal olsun canım. Çocuklar çok sevinmiştir ama kendilerine katılınca:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice teşekkür ederim...Devrim oynar her zaman onlarla. Bir Devrim birde kızkardeşimin eşi. İkisini de çok sever çocuklar....

      Sil
  8. Tülin aslında bizde de saç böreği ya da kapama deriz. Ama çocuklar gözleme deyince yazıma da yansımış farketmedim bile...

    YanıtlaSil
  9. Ohh mis gibi.. Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder