bugünden....


 Göller bakımsızlıktan ya kurumuş ya buradaki gibi yeşermiş ya da ot bağlamış her tarafını...





Bugün çocukların isteği ile eve yürüme mesafesindeki Yedigöller'e gittik. Yürüdük dondurmalarını yediler döndük. Yapay olan göller eskiden çok güzeldi. Birbirlerinden arasında minik şelalelerle sular akıyordu. Ama nedense bu yeni belediye başkanı döneminde vazgeçildi burdan. İyice kötüleşmiş, sinekten zor yürünüyor. Zaten dönüşte içinden geçirmedim çocukları. Özellikle Ada çok seviyor burayı. Sürekli göl suları ne kadar azalmış inceleyip durdu...

Yorumlar

  1. Bişi yaparken ama herhangi birşey, 1 yıl sonra ne olacak, 5 yıl sonra ne olacak ya da 10 yıl sonra ne olacak diye de bakmak, düşünmek sonra uygulamak lazım. İçim acıyor bu yüzden Saadetciğim çok fazla da düşünmek ve konuşmak istemiyorum, vizyonu olmayan insanlarla ne yaparsan ya 1 senelik bilemedin 2 senelik oluyor herşey sonrası ya burada olduğu gibi kuruyor yada çöplük olup sinekler doluşuyor.

    YanıtlaSil
  2. ne güzelll yüryüş için harika bu canım şanslısın.

    köstebek pastan çok nefis görünüyor ,Anneciğine üzüldüm yaa çok geçmiş olsun.sevgiler.
    (gece uğrayamadım tam sayfanı açtım PC dondu kaldı ,şimdi dükkana inmeden bir geleyim dedim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder