ağzımız tatlansın



Şu günlerde gündem berbat. Artık bir felaket haberi duymazsak şaşar hale geldi. Sadece adı birileri tarafından kader" olarak adlandırılan felaketler değil, eğitim siyaset de berbatlaştı bu günlerde. Açıkcası yarın ne olur diye düşünmek bile istemiyorum ben.

Neyse ben de ağzımız tatlansın diye bir kurabiye tarifi vereyim bugün dedim. Bildik çok kişinin yaptığı kremşantili kurabiye. Çocuklar her zaman bu rengi seviyorlar ya kakaolu kremşanti ile yaptım bu kez de...
Malzemeler azıcık; 1 paket kakaolu krem şanti, 1 su bardağı sıvı yağ, aldığı kadar un.

Malzemeleri karıştırıp şekil veriyoruz. Şekil vermesi birazcık zor oluyor ama sonuç mükemmel bence. Ağızda dağılan enfes kurabiyeler...Afiyet olsun:))

Yorumlar

  1. Bu tarz bir kurabiyeyi ben de yapıyorum ve çok leziz oluyor gerçekten. Teşekkürler tarif için.
    Oldukça pratik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder