Ada'nın Tübitak yayınlarından kitapları






Ada'nın Tübitak yayınlarından kitapları. Bunların da tamamını okumuştur sanırım. Bazılarını dönüp dönüp bir daha oku. Şu sıralar yaşadığımız gezegen favorisi. Sürekli elinde garibim kitabın haşadı çıkmak üzere.

Deniz bu kitapları yeni yeni eline alıyor daha. Biraz da abisinin etkisiyle ilgisini çekiyor gibi. Dün yemekten sonra "sütlaş ister misin" diye sordum. Gündüz parkta kolunun üstüne düşmüş ağrıyordu. Gitmiş kas ve kemiklerle ilgili bir kitabı getirmiş "önce bakayım sütlaş bana faydalı mı?" dedi. Bekledim biraz. "eee istiyor musun?" dedim. "Burada yazmıyor" dedi. Sonuçta yemedi.

Yorumlar

  1. Maşallah Ada ya çok severim böyle akıllı çocukları...geleceği çok parlak görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Tülin. Bu eğitim sisteminde umarım çocuklarımız diledikleri mesleği yapabilirler...

    YanıtlaSil
  3. o harika kütüphanenin harika kitapları bunlar demek :) süpersiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder