.:

10 Ocak 2012 Salı

Bu da keklisi....




Dondurya yanında gelen kek fanusunu boyamayı beceren ben evdekinu ele aldım. Kırmızı tabanı hiç ellemedim. O orjinal hali. Direk kek geleceği için oraya boyama fikri sevimsiz geldi....

Yine krem rengini kullandım burada. Tutma yeri kırmızı olduğu için de kırmızı puantiyeler kullandım. Sonra yine pastalarla süsledim fanusumu.

Şu hiç el atmadığım hamir kabartmayı denemek istedim. Ama bunu yaptığım sırada malzeme alma şansım yoktu. Eee serde acelecilik de var. Nasıl olsa da kendime yapıyorum. Oyun hamuru benzeri birşeyle çalıştım.

Anneme "kek fanusumu boyadım ver seninkini de boyayım" demiştim. İstemedi. İçi görünmezse güzel olmaz dedi. Ama bunu görünce el koydu. Şimdi onunkini kendime boyayacağım.....

Keke gelince; Kendileri carte'dorun hazır limonlu keki. Ben içine haşhaş ekledim ki çocuklar çok seviyorlar. Bir de kutuda margarin diyordu. Ben yarım sb sıvı yağ kullandım.