Bu da keklisi....




Dondurya yanında gelen kek fanusunu boyamayı beceren ben evdekinu ele aldım. Kırmızı tabanı hiç ellemedim. O orjinal hali. Direk kek geleceği için oraya boyama fikri sevimsiz geldi....

Yine krem rengini kullandım burada. Tutma yeri kırmızı olduğu için de kırmızı puantiyeler kullandım. Sonra yine pastalarla süsledim fanusumu.

Şu hiç el atmadığım hamir kabartmayı denemek istedim. Ama bunu yaptığım sırada malzeme alma şansım yoktu. Eee serde acelecilik de var. Nasıl olsa da kendime yapıyorum. Oyun hamuru benzeri birşeyle çalıştım.

Anneme "kek fanusumu boyadım ver seninkini de boyayım" demiştim. İstemedi. İçi görünmezse güzel olmaz dedi. Ama bunu görünce el koydu. Şimdi onunkini kendime boyayacağım.....

Keke gelince; Kendileri carte'dorun hazır limonlu keki. Ben içine haşhaş ekledim ki çocuklar çok seviyorlar. Bir de kutuda margarin diyordu. Ben yarım sb sıvı yağ kullandım.

Yorumlar

  1. ellerine sağlık canım.bir kupada sıcacık çayla ne güzel gider bu kek afiyetler olsun sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. mihrimah saol. Ben kekçi değilimdir ama. Benim evin erkekleri çok seviyor. Ben kurabiyeciyim. Bayılırım kurabiyelere....

    YanıtlaSil
  3. Fadiş teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  4. içi dışı yaratıcılık dolu bir eser!! muhteşemsinnn

    YanıtlaSil
  5. Nilgün teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  6. Saadetcim, ancak bu gece biraz blogları dolaşma kuvveti bulabildim...
    Fanusların çok şeker olmuş, yaptığın herşeyde olduğu gibi bunda da becerini dökmüşsün ortaya :)
    Ocak ayı gerçekten çok kötü gelmiş, geldi mi üstüste gelir derler ama bu kadarı da fazla, başın sağolsun, Allah sizlere ve sevdiklerine sağlık, huzur versin tatlım....

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık Canım artık anneye kardeşe kek götürürken kaplarıla verirsin süper olur ama:)))

    YanıtlaSil
  8. Banu teşekkür ederim:)))
    Bu sıra benim de tadım yok. Öyle laylaylom dolanıyorum nette. Bazen çocukların curcunasından kaçmak için iyi oluyor burası.

    YanıtlaSil
  9. Hatice saol. Valla annem boş boş aldı kabı. Onda koletrol olduğu için (ki kadın cidden yemiyor) öyle ucundan yer böyle şeyleri. İnanılmaz dikkat ediyor. Ama kardeşim hayır demez bak....

    YanıtlaSil
  10. eh sırada bizim kek fanusları var demekki boyanacak...Senden görüp de şimdi kıskanılmaz mı bu yaptıkların...çok güzel olmuşlar bende biraz havalar ısınınca boyaları elime alayım ...eline sağlık harika olmuşlar...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim asosh:)) Sende de bahçe-balkon var. Rahat boyarsın aslında. Genele balkona masanın üstüne koyuyorum malzemelerimi gidip gelip boyuyorum. Çocukların elinin altında olmadan temiz temiz bitiyor işim....

    YanıtlaSil
  12. ben bunu kendime yapmıştım aslında ama annem de bunu seçince O'nun oldu. Alt tabağını da kırmızılı almıştım hatta.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder