.:

26 Aralık 2011 Pazartesi

odunsal faaliyetler



Bu yurlak kesilmiş parçalar aylardır duruyordu. Devrim Urla'da kesilen kavak ağacından kesivermişti. Hem bardak altlığı hem nihale boyutlarında istemiştim ben. Önce kurusunlar diye beklemiştim. Bu arada çoğu çatladı. Sonra da zımparalanmadığı için bir türlü de ele alınmamıştı kendileri.

Açıkcası şu zımpara aletinden ürküyorum ve elime almıyorum ben. Kitaplığı yaparken aletin zımparası üzerinden fırlamış Devrim'in koltuk altına çarpmıştı. Allahtan o zaman ciddi bir sorun yaşamamıştık. Bir tek iş bitsin diye o zaman elime almıştım. Devrim kendine o aletten almış geçenlerde zımparalayıverdi bunları.

Parçalar küçük olduğundan ve sabit tutamadığından istediğim gibi dümdüz olmamış. Yine de ben bunları süsleyeceğim. 


Bunlar da taaa Fadiş'lerle buluşmamızdan sonra Devrim'in çekirdeklerini ayıklayıp diktiği domatesler. Hala var dallarda. Biraz kızarınca kopartım güneşte kızarmasını sağlıyorum artık. Bir süre daha doğal domates tüketebileceğiz....