Şambali...



Benim şerbetli tatlılarla aram yoktur. Olmasa aramam kesinlikle. Ama benim evin erkekleri bayılıyorlar. Hele ki baklavaya. Malesef anneleri henüz yufka açma denemelerine başlamadı. Ama ara sıra revani yapıyorum onlara. Geçenlerde Cafe portakal'daki şambali tarifini görünce bayramda denemeye karar vermiştim. İlk iki gün evde değildik, dün de sabahtan annemlere gidince akşama yaptım ben tatlıyı. Bugün de görücüye çıktı kendileri. Her üçünden de vize aldım, sevindim:))
Benim içinse çok fazla tatlı olmuş. Devrim "tatlı bu. Tatlı olacak tabiki" dese de  dondurma ve kurabiyeler hala benim favorilerim....

Yorumlar

  1. Olsada yeseeeem, tatlıya hiiç dayanamam :)

    YanıtlaSil
  2. Şambali yanında dondurmayla güzel oluyor. Hafifletiyor tatlısını. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Banu çoğunluktansın:))


    Ahu aklıma gelmedi değil dondurma. Ama çocukları hasta ederim diye korktum...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Saadetciğim ve tbii ki de afiyet olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder