Balkonum için..





Balkona koyduğum çekyat için yapmıştım bu yastıklarıda. Çekyatı balkona çıkartınca kolları sığmadı. Farklı bir yöne koysak balkon daraacaktı ben de kollardan vazgeçtim. Oralar boş kalmasın diye de böyle bir yastık düşünmüştüm. Dairesel hem farklı hem de kolun eksikliğini kapattılar.
Elimdeki keten kumaşla diktim yastıklarımı. İçinde astarda var. Üzerindeki çiçekler ise sanırım babaannemden kalma eski bir kılıftan. Keserek aplike yaptım. Birde minik ponponlarla süsledim. Yastıkların ön taraflarına düzgün dursundiye karton kesip yerleştirdim. İç kılıfla dış kılıfın arasında karton. Hoş şu sıralarda  kartonun haşadını çıkarttılar ya. Annem de film varmış alınca onları ekleyeceğim yastıklarıma.

Yorumlar

  1. ellerine sağlık çok cici olmuşlar!

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık aplike çok şık dumuş.
    canım kenardaki daire parçayı ilk önce yapışkan tela ile birleştirsende olurdu . görüntü güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, şekli de çok güzel, ellerine sağlık. Şu aplike işini bir kıvırabilsem neler yapacağım da yapamıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Nilgün saol:))

    Hatice işte teknik bilmeyince...Teşekkür ederim. Bir daha ki sefere bu tekniği deneyebilirim.

    Hobihuzur, Gönül teşekkürler:))


    Fadiş benimkisi de gidişine işte. Deneme-yanılma sürekli. Yaptığım hataları görsen bir....

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuşlar, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim Funda:))

    YanıtlaSil
  9. Ben çok sevdim, ellerinize sağlık.Mukavva yerine sert keçe olsa nasıl olurdu?Ben sert keçeyi mefruşatta çok seviyorum, çantalarda ve kutularda güzel bir duruş sağlıyor..

    YanıtlaSil
  10. Ablandan , koca bir aferin bayılıyorum eskileri değerlendirmene yerinede yakışmış...

    YanıtlaSil
  11. Nazan o da güzel fikirmiş. Zaten mukavva çıkarılabilir şekilde. Deneyebilirim önerini, teşekür ederim

    YanıtlaSil
  12. Meral abla çok teşekkür ederim. Ben seviyorum değerlendirmeyi. Atmak, çöp yığınlarına katkıda bulunmak o kadar kolay ki....

    Halime saol:))

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeeeel, çok seviyorum böyle koltuk kenarı yuvarlak yastıkları, bayıldım, ne kadar zevkli, becerikli, yaratıcı hatunsun, öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  14. Gittim geldim bayıldım:) ellerine sağlık çok güzel olmuş, silindir yastıkları her daim sevmişimdir ve hiç denemedim,şimdi ben de heves ettim en azından benim sevimsiz bel yastığımı sevimli hale getireyim bari...

    YanıtlaSil
  15. Banu çookkkk teşekkür ederim. Sizin şu güzel yorumlarınız olmasa....

    Şule saol:)) Ben de çok severim silindir yastıkları. Yap yap. Aslında uygunn bir kumaşa senin şu kandırakçiviçelerden yapsan ne şık olur

    YanıtlaSil
  16. Çok güzeller, boş verin filmi filan. Doldurun içine elyafı. Nasıl olsa kimse rahat vermez o yastıklara:)) Bari mıncık mıncık yaparak, uzanıp balkon sefası yapsınlar:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder