geri dönüşüm beslenme çantası




Deniz'in geri dönüşüm beslenme çantası. En üstteki fotoğraftan da anlaşılacağı gibi okulda kullanılamayacak bir çantaydı kendisi. Ama formu itibariyle beslenme çantasına da çok uygundu. Deniz ana sınıfında ve o gün götürülecekleri genelde cam saklama kaplarında koyuyorum ben. Klasik  çantalar pek işimi görmüyordu.
Çantanın etrafını önce kot parçasıyla dikkim. Alt tarafını makinaya sokamadım elde diktim. Sonra orjinal bir şeyler olsun diye kapafına da D harfi kesip diktim. Oğluşum severek kullanıyor.

Yorumlar

  1. bravo sana canım harika bir iş çıkarmışsın ellerine sağlık. denizede bir boynuna atmak kalıyor. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık harika bir dönüşüm olmuşşş... güle güle kullansın Deniz'imiz....

    YanıtlaSil
  3. Becerikli ellerden böyle güzel fikirler çıkar ve uygulanır işte:)

    YanıtlaSil
  4. aynından bendede varrr :)) bende kızıma hazırlıyım gerçekten çok kullanışlı ve korumalı... süpersin..

    YanıtlaSil
  5. Hatice saol da tembeldir benim Denizim. Onu taşımaz başlar hemen "çok yoygunum ben" demeye...

    Nilgün teşekkür ederim,

    Banu saol, öğreniyorum:))

    Yasemin yap bence de gerçekten kullanışlı. Bende bir tane daha var. Bunun başına bir şey gelirse onu hazırlayacağım.

    YanıtlaSil
  6. Beslenme çantası süper olmuş,ellerine sağlık....
    Çocuklar çok dağıtıyorlar değil mi,oyun hakları ama ceremesini biz anneler çekiyoruz....sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler Tülin. Sorma aslında pis birşey değil topluyorsun geçiyor ama benim gibi dağınıklık insanı çok fazla rahatsız ediyorssa kötü. Bazen onlara değilde kafaya taktığım için kendime kızarım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder