çocuk odasına farklı minder


Ada çok sevdi mendirini bana bol bol poz verdi. Hem toplu hem fener renklerinde



Bu da benim nette görüp (sonra resmi ne hikmetse sildiğim ve bulamadığım) beyendiğim ve diktiğim minder. Yatak gibi birşey aslında. renk koyu ama fotoğraftan anlaşılıyor sanırım. Minderin dikişleri ters taraflı. Sarı yerdeki dikişler yatay, lacivert yerdekiler ise dikey. Böylece kafa kısmında yastık var gibi puf puf oluyor.
Ada pek sevdi bu minderi. Sürekli onda yatıyor. Hatta kılıfını çıkarttım dün yıkamak için "ben şimdi nerde yatacağım" dedi vatandaş. Ne yalan söyleyeyim zorlandım dikerken. Çünkü içine kırpıntı sürger doldurup orta noktadan dikmek zor oldu ve etrafı batıran bir çalışma oldu. Ama oldu.....

Yorumlar

  1. harika olmuş gerçekten canım, hemen alayım hafızaya :))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ne kadar güzel almış:))

    rahatlığı adanın yüzünden belliii

    YanıtlaSil
  3. bence de olmuş canım :)) armut koltuklara benzemiş biraz, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Aylin hakkaten rahat birşey oldu. Arada biz de uzanıyoruz çocukların yanındayken

    Bahar evet öyle bir havası var. Benimkisi yatak gibi oldu ama Ada için daha kullanışlı oldu

    YanıtlaSil
  5. süpersin şekerimm harikaaa....

    sayfa resminde değişmiş.. yine bir güzellik koymuşsun..

    YanıtlaSil
  6. :)))
    saol beğenmene sevindim. Bahçemin üzümleri

    YanıtlaSil
  7. bayılırım minderde oturmaya, gün boyunca sandalyede oturmaktan ağrıyan bacaklarımı yere oturunca dinlendiriyorum. Bu pofuduk minderlerde uyumasıda güzel olur

    YanıtlaSil
  8. ohhh keyfe bak, özendim valla:) ellerine sağlık annesi:)

    YanıtlaSil
  9. Nadire öyle valla ne diyeyim

    Sesiber teşekkür ederim. Oğluşlarıma her şeyin en güzeli olsun

    YanıtlaSil
  10. Ada böyle becerikli annesi olduğu için şanslı , güle güle kullansın minderini : )

    YanıtlaSil
  11. Çokta güzel olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim Mine

    BUcanni saol

    YanıtlaSil

Yorum Gönder