bir değişik çerçeve

Resim çerçevemiz iki taraflı.
Bir tarafında Denizim

Bir tarafında da Ada güzelim gülümsüyor bana



Çerçeve için kullandığım malzeme buydu.





Yıllar önce çalışırken aldığım bir ödül öylece duruyordu. Geçen gün elime geçince "aaa bundan ne güzel çerçeve olur" dedim. önce parlak birşeyle kapladım ama hoşuma gitmedi. Sonra deniz kabuklarıyla süsledim. Ortadaki plaka kısmını da annemin verdiği duvar boyasından kalanlarla boyadım. ve oğluşlarımın gülücüklerini ekledim. Bir o tarafa bir bu tarafa çeviriyorum

Yorumlar

  1. Çok değişik ve güzel olmuş gerçekten. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. valla süper olmuş ellerine sağlık şekerim, harika fikir güzel değerlenmiş.. Allah ayırmasın sizi inşallah

    YanıtlaSil
  3. saol sesi. Yıllardır öylece duruyordu, anıdır diye atamamıştım da. Sizlerle bu siteyle tanıştıktan sonra ufkum genişledi gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim dilevser. O çok güzel dileğin hepimiz için inşallah. Keşke hep sevdiklerimizle birlikte olabilsek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder