Ağaç Ev Sohbetleri 255


 Ağaç Ev Sohbetleri'nin bu haftaki konusu; 

"Spor sever misiniz, izler misiniz, yapar mısınız?"

Spor severim, yaparım. İzleme kısmına pek dahil olduğum sölenemez. Çoğunlukla yürürüm. Günde 10 bin adım hedefi kaymıştım kendime, 600 günü geçti hiç bozmadan devam ediyorum bakalım. Bu kadarı gerekli değil diyenler de var ama olsun yürümek iyidir.

Eskiden de plates, yürüyüş yapardım ama pandemi döneminde daha arttırdım. Sosyal etkinlikler azaldı, gitgeller kurslar kaltı zaman olunca kendime çalıştım sanırım. Kendime bir akıllı saat alınca da kardiyo olayına da girdim. Spor yaparken nabzı görmek azsa arttırmak falan gaza geldim azıcık.

Hoş yaş 50 olunca işler pek kolay yürümüyor. Evde ağırlıkla da çalışsam, arada koşarak tempolu da yürüsem bir takım sarkıklıklarım var. Arada koşuyorum çünkü dizimde yırtık var ve zorlamamaya çalışıyorum. Bana daha uzun yıllar lazım kendisi...

Fırsat bulunca yüzüyorum. Bu en güzel spor bence. Hem serin hem keyifli hem işe yarar. Bisiklet de keyifli ama işte uygun yol. Oturduğum yerden sahile inmek için bir takım trafikten ve yokuştan geçmem gerekiyor ki yokuş korkulu rüyam. Araçların da bisikletliye saygılı olduğu söylenemez. Ara ara eşimle birlikte biniyorum. 

Yogayı sevemedim. Ara ara giriş yapsam da aşırı durağan geliyor ama zor aslında. Esnetme en sıkıntılı şey. Çok ihmal ediyorum. Yanlışlarını bilip düzeltmeyenlerdenim yani...


Yorumlar

  1. bisiklet yaa çok sevsem istesem de bizim ülkemizde çok korkuyorum yani yapmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bisikler süper bir olay ama işte yol olmalı. Güvenlik önemli. Bizde güvenli yollar yok malesef. İzmir'de bir tek sahil şeridinde. Oraya kadar nasıl gideceksin? En iyi yer dediğiniz İzmir'de Bisim denen olayı kaldırdı yeni belediye. Bir yerdeki bisiklet yolunu da kaldırdı. Yol kenarı otopar olacakmış.

      Sil
  2. Bende yüzmek isterim ama yüzlemiyorum sudan korkuyorum maalesef bisikletede en yakım zaman da başlamak istiyorum Allah’ın izni ile onura çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkunuz varsa zor. Bilmiyorum belki havuz imkanı varsa bulunduğunuz yerde o şekilde aşabilirsiniz. Yapılması en zevkli, sıcaklarda müthiş bir spor. Ben maske ile yüzüyorum. Yıllar önce dalış kursuna gitmiştim, alıştımo zaman. Dibi görünce daha rahat sanki.

      Sil

Yorum Gönder