İstanbul Sokakları

Çocuk olmak ne zor. Hele sokakta bu yağmurda çalışmak zorunda olan bir çocuk olmak. Karaköy burası. Hava yağmurlu, müzik yaparak para kazanmaya çalışan 2 küçük çocuk. Bir tanesi de geride duvar dibine sinmiş oturuyordu. 



Eminönü'ndeki çarşının içleri. Çok ilginçti bu bayanların giyisisi. Nerelilerdi bilmiyorum.



Cağaloğlu Hamal Heykeli. Eskiden çalıştığım yere çok yakın ama hiç daha önce fotoğraflamamıştım. Akşam saati artık dükkanlar kapanırken.



 
Nasıl da muhteşem bir bina. Ama atıl, kaderine terkedilmiş. Sirkeci'de görenler vardır burayı. Restore etseler ne kadar güzel olur oysa.


Eyüp. Cülus Yolu imiş burası. Tesadüfen girdik. Tahta yeni çıkan hükümdar, kılıç kuşanma merasimi için bu yolu kullanırmış.

Yorumlar

  1. Gençlik yıllarımı iş hayatimi geçirdiğim mekanlar oraları her yaştan insanın ekmeğini taştan çıkardığı yer diyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala çok yer açık. Oldukça yıkık hanlarda iş yerleri var. Keşke biraz bakım olsa

      Sil
  2. İstanbul'un eski dokusu restore edilse ne güzel olur, o eski hanlar falan elden geçse. Yoo çehrin eski dokusunu öylece bırakıp etrafı acaip çirkin beton bloklarla donatmak işlerine daha çok yarıyor. Artık İstanbul'u hiç güzel göremiyorum. Ama sizin fotoları çok beğendim, her zamanki gibi, görüş şahane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Böyle bile çok güzel bir kent. Bir de iyi bir restorasyon olsa turistler akın eder. Ben seviyorum İstanbul'u. İzmir'deyim ama bu kent inanın çok daha çirkin. Sokaklar pis, bakımsız. Zatn tarihi bina çok çok az

      Sil
  3. Çocukların çalışmak zorunda olması çok kötü gerçekten. Kimilerine yaşam hakkı bile çok görülüyor bu dünyada.
    Siyah beyaz fotoğraflar çok iyi, samimi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah beyaz olunca mesaj daha iyi veriliyor bazı karelerde. O renklerin karmaşasından uzak sadece görünmesini istediğimiz şey. Teşekkürler

      Sil
  4. fotoğrafladığın yerler evet yaaa renkli cümbüşlü biraz da orta doğu gibi :)

    YanıtlaSil
  5. İstanbul karmakarışık bir şehir. Acayip lüks gösterişli semtleri de var. Bunun gibi sokakları da. Daha çok eski İstanbul'da dolaşmayı seviyorum ban

    YanıtlaSil
  6. Çocuklar çalışmak zorunda olmasa keşke ☹️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder