Diziler


 Harrow

Avustralya yapımı bir dizi. Harrow adlı patolojist aslında şüpheli ölümleri incelemesi gerekiyor. Ama kahramanız polisle birlikte suçluyu yakalamayı da çok seviyor. Bu arada her insan gibi onun da bir sırrı var ve ilk sezon daha çok buun üzerine kurulu. Keyifli bir diziydi.

Body of Proof

Aslında beyin cerrahı olan Dr. Megan Hunt geçirdiği kaza sonrası adli tıp uzmanı olarak çalışmaya başlıyor. Kahramanızı yine cesetlerin incelenmesi kadar polisle birlikte suçluyu yakalamaya meraklı. Her bölümde "kadın o topuklularla nasıl yaşıyorsun" desem de sevdim.


The Leftovers

Ani dönüş diye adlandırılan bir olayla dünya üzerinde 140 milyon kişi ortadan kaybolur. Ne oldukları, nereye gitikleri belirsiz. Dizi bu olay sonrası bir kasabadaki yaşananları, insanların psikoljisini anlatıyor. Fantastik dizileri çok da sevmediğimden belki o kadar sarmadı beni. Hani başlamasam da olurmuş. Ama epey fanı var dizinin ggenelde hep övülüyordu ondan başlamıştım.



Yorumlar

  1. avustralya dizileri gözdem yaaa hiç kaçırmam, bunu izlemedim daha :) ben de mini dizileri yazdım yeni hem de avustralya :) bu üç diziyi de izlemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım onlara da. Aslında paylaştıklarım dışında da seyrettim ya bu ara bloğu girme özürlüyüm. Hatta kitap okumalarım bile yerlerde sürünüyor.

      Sil
  2. Yeni yeni fil izlemeye başladık eşimle. Dizilere pek zamanımız olmuyor. Avustralya dizilerinin konuları eşimin sevdiği konular. Netflix dizileri mi bunlar, bir bakayım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder