Yaz, sıcaklar vs.

Kestik ağaçları, yaptık binaları şimdi hava alabildiğine sıcak, nemli... Yapabiliyorsan bu sıcakta en iyisi deniz. Coronadan beri bizim deniz olayımız azaldı. Önce pandemi sonra ekonomi ve sınavlar.. Bu yıl da ara ara kaçamak yapıyoruz. Daha çok suyunu sevmesek de hazır gitmişken Urla da yüzüyoruz. Orada dip iyi değil, su bulanık. Bu yıl pek sualtı çekimim yok bu yüzden.

Şu günbatımı kareleri Ahmetbeyli'den. Birkaç yıl önce takılmaya başladık. Kayalıkları güzel. Ağaç gölgesi de var. Ama geçen hafta en son gidişimizde kalabalığa inanamadık. Hiç böyle olmazdı. Sanırım orman kamplarında fiyatlar artınca insanlar çadır olayını buraya taşımış. Haliyle azıcık eski keyfi kalmamış. Suyu da öyle çok sıcak değildir yani. 







O civarda biraz yürüyerek gittiğimiz yer. (daha önce arkadaşları ile giden çocuklar keşfetmiş) Kimse yok. Giriş sıkıntılı, kayalar çok keskin çünkü. Ama su missss
 

Yorumlar

  1. 3, 4, 5. sıradaki karelere bittim. Bravooooo <3
    Denize ilk defa Ayvalık'ta girdim bu sene, pek de gitmeyi düşünmüyorum artık, zira kulağıma hiç bir şekilde su kaçmaması gerek. Bir şeyler tıkamaktan da hoşlanmıyorum açıkçası.. senin çektiğin fotolara bakarım ben de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun. Kulak işi sıkıntılı. Bu yaz su altı çekimleri iyi değil malesef. Makinada da sıkıntı var. Eskisi kadar gidilmiyor da. Ama deniz olayını cidden çok severim ben.

      Sil
  2. Keyifli tatiller :) ağaçlar kesilmeye devam ediyor maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun. İzmir'de yaşayınca günübirlik kaçamaklar yapılıyor. Ağaç olayı çok acı. Dört bir koldan saldırıyorlar resmen. Her yerde ağaç kıyımı var.

      Sil
  3. ahmetbeyli yi senden öğrenmiş oldum teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  4. Yıllar önce bir kez gitmiştik. Sonra farklı yerleri tercih ettik ama mazot uçunca bize yakın yerlere yöneldik yine.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder