Tarladan

Merhabalar. Bu iki haftadır epey bir uzaktım buralardan. Köyüme geri döndüm gari:))) Önce üniversite sınavı sonra bir haftalık bir yıllık izin kullandık. Biraz tarla çalışma (biraz kısmı öyle böyle değil. Gece rüyamda yatağı falan çapaladım o derece) Bir iki yakın yerlerde denize gitme (Deniz, sınav bitti yüzmek istiyorum dedi) Urla ziyaretle geçti. Bayram haftası da yine ziyaret ve tarla az deniz. 

Bu arada dün Urla'ya kavimler göçü vardı. Kahvaltı öncesi ortlık sakinken bir yüzelim dedik. Sabahın 8'inde trafik vardı. Kum Denizi Plajı denen tarafa akın akın (inanın abartmıyorum) insanlar gidiyordu ki orasının denizi cidden kötüdür. Neyse biz bir çimip eve döndük.

Sanırım pek çok sahilde aynıdır bugünlerde.


Bugün tarladan kareler paylaşayım dedim. Pembiş pembiş. Bu haftaya kalmadı bu güller. Sıcaklarla birlikte kuruyorlar malesef.



Yukarıdaki ayva çiçeği


Laden denen bir bitki.
 

Yorumlar

  1. Hayırlı bayramlar, doğa ile iç içe olmak güzeldir.

    YanıtlaSil
  2. tarla işleri noldu, pekmez filan de mi :) sebzeler meyveler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok üzümler falan iyi durumda. Bu yıl ilk kez cevizlerin ikisi meyve verdi. Sürekli orada olmadığımızdan çiçek açmıyor ama yaşıyor yine de

      Sil
  3. son yazımda bahçeci tarlacı kızkardeşler var izlersin belki :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder