Ağaç Ev Sohbetleri 201


 Ağaç Ev Sohbetleri'nin 201'inci haftası. Bu haftanın konusu;

"İnsanlar yeni yerlere yolculuk yaptıklarında neden müzelere giderler?"

Sanırım her insan gitmiyordur.En azından bizde ben istemesem bizim evden kimse müzeye gitmek istemez. 

Bir yere gidipi de "nereler gezilir" diye googla amcaya sorunca müzeler kesin listede oluyor. Kimi belki bu listeyi bozmadan geziyordur. Kimi cidden sevdiği için. Ki mi de bizimkiler gibi gruptan bir kişiye takılmak için.

Ben arkeolojiyi severim. Daha çok açık havada gezmeyi tercih ederim ama fırsatım varsa müze gezmek de iyidir. Hele kimileri gerçekten görkemli oluyor. Bu güne kadar gezdiklerim içinde Ankara Anadolu Medeniyetleri Müzesi, İstanbul Arkeoloji Müzeleri ve Uşak Müzesi en sevdiklerim oldu.

Görkemli eserleri görmek kadar iç mekanda fotoğraf çekmeyi de severim. Işıklar. karanlık falan hoş bir ambians oluşturuyor.

Yorumlar

  1. Ben de o ortamı severim en başta. Farklı içeriklere sahip farklı yerlerdeki müzeleri de gezmek görmek istiyorum. Size de iyi bayramlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder