Ölümle Yaşam Arasında


 Ölümle Yaşam Arasında

Gerçekten güzel ve etkileyici bir film izledim. Bu ara twitter bir tuhaflaştı. Önüme hiç takip etmediğim hesaplar düşüyor. Film önerileri de bunlar arasında. Bu film de öneri olarak verilmişti.

Teksas'ta idam karşıtı olan felsefe profesörü David Gale, önce tecavüz ardında da cinayetle suçlanıyor ve idama mahkum oluyor. Film bu konu üzerine kurgulanmış. İdam cezalarının kaldırılmasını isteyen ve bunun için mücadele eden bir örgütün üyesi olan Gale'in hayatı hakkında yapılan suçlamalarla 180 derece değişiyor. 

Filmin ana teması "Ölüm cezası adil değil ve bazen masum insanları da hedef alabilir" Konu kadar işleyişi de oldukça etkili. Sonuysa müthiş. Film 2003 yapımı ama ben dediğim gibi yeni duydum. Çok ayrıntıya girmeden kesinlikle seyredilesi olduğunu söyleyebilirim.

Yorumlar

  1. Bu arada Twitter'da haklısın. Takip etmediğin kişiler sanki takip ediliyormuş gibi öne çıkarılıyor. Artık tamamen karıştı. 😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni hali biraz sıkıntılı ama alışacağız artık

      Sil
  2. izleyim tamam :) gerçek olay bu galiba :)

    YanıtlaSil
  3. son okuduğum Hugo'nun bir kitabı olan bir idam mahkumun son günü kitabın konusuna benzetim.
    İyi günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz kitabı okumadım. Ama bu da bir kitap uyarlamasıymış sanırım.

      Sil
  4. Açtım şu an izliyorum, sağol paylaşım için.

    YanıtlaSil
  5. Bazı filmler ve kitaplar insanın hafızasında yer ediyor.

    YanıtlaSil
  6. Filmi izlemedim ama Twitter gerçekten sapıttı bu aralar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder