İstanbul


 (Süleymaniye'nin arka sokaklarında çekmişim bu mavi evi)


Şubat ayında yaşanan deprem sonrası malum İstanbul gündeme geldi yine. Daha önce de bahsetmiştim ya Ada'da gitmisşti bölgeye. neler gördü neler yaşadı hiç anlatmadı. Geçiştirdi hep. Ama yaşadığı bölgeye güvenmiyor. Fatih'te ev ve oralar da birinci derece deprem riski altında. Hoş Fatih büyük bir ilçe. İyi yeri de kötü yeri de vardır. 

Ada bu ara kurslar, iş, yeniden üniversite sınavına girmeyi düşünüyor onun hazırlıkları derken konuştuğumda hep evden çok kütüphanede sabahlıyorum, kestiriyorum diyordu. Dün birazcık açıldı "ya evde uyurken yıkılırsa" olayı baskınmış kafasında. Şimdi güvenli zemini olan bir yerden yeni bir barınma olayına bakıyoruz bakalım. Sabah kiralara baktım öyle böyle değil uçmuş. 

Lafın özü; işte uygun bir yer bakıyoruz. Kendisinin bir ev arkadaşı da bulması gerekli. Bir tecrübesi kötü olunca referansla bakayım diyor. Olur a bu camiadan bildiğiniz birileri- bir yer olur paylaşayım dedim.

Yorumlar

  1. okulda ilan versin yazsın panoya filan :)

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin canım, işiniz rast gitsin.

    YanıtlaSil
  3. Fatih i hiç sevmiyorum eskiden de korkarak giderdik.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder