Flamingolar

 

İnciraltı Lagünü'nde çektiğim flamingolar. İki farklı zamanda çekildi. Üstteki ve alttaki kare 300'lük tele lens ile çekim. 




Ne kadar berbat bir dönemde yaşadığımızı dibine kadar hissettiğimiz günler. Siyaset denen çirkinlik ülkemizde daha bir çirkinleşti sanki. Her gün "bu kadar da olmaz artık" lafını kaç kez kullanıyoruz belli değil. Cidden bu kadar da olmaz artık. Oluyor işte. Her ne kadar ben en umutsuz, en karamsar kişilerden biri olsam da çocuklarımız için bu dönemi atlatmalıyız. Atlatıp gelecek nesillere daha yaşanabilir bir ülke bırakmak borcumuz.
 

Yorumlar

  1. Kuşlar ve manzaralar çok güzel. Doğanın kıymetini bilsek keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine betonlaştırılan yerler var malesef

      Sil
  2. Flamingolar ne kadar güzel:)) bir gün siyaseti takip etmek zorunda kalmadığımız bir ülkemiz olur umarım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir saat twittera girmese insan yeryerinden oynamış buluyor ülkeyi.

      Sil
  3. Biz de severiz. Ara ara gidip bisiklet binmek ya da yürümek iyi geliyor. Hafta sonları epey piknik yapan da oluyor bu alanda.

    YanıtlaSil
  4. 4 nolu fotoya bittim... bravoooooo <3

    YanıtlaSil
  5. Evet çocuklarımız için Saadetcim... Çocuklarımız için ümidimizi kesmeden yola devam etmeliyiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir çocuğun ailesi için ağıtını dinledim. Dağılıyor insan ya..

      Sil
  6. siz kimsiniz bilmiyorum ama blogunuz müthiş.

    YanıtlaSil
  7. Harika fotoğraflar, emeklerine sağlık. :) Leylekler uzun boyunludur ve ses çıkartamazlar. Flamingolarda da aynı durum var mı merak ettim. Boyunları ne kadar da uzun öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seslerini duyduğumu anımsayamadım sen sorunca. Zaten hemen uzaklaşıyorlar. Nasılsa hissediyorlar birinin yanaştığını. Yakın olanlar tele ile çekim zaten.

      Sil
  8. Ne güzeller... Gerçekten çok kötü şeyler oluyor 😔

    YanıtlaSil

Yorum Gönder