2022'nin son kareleri deniz kokulu olsun...

 Foça, İngiliz Burnu

Kimbilir kaç milyon kez yazmışındır deniz sevdamı şuraya. Eh 2022'nin son karelerinin de mavi mavi olması doğal sanırım. Hatta laf aramızda ev halkına ölünce beni denize atmalarını  da vasiyet ettim ya teknik detayları sıkıntılı işte.

Dün bir nedenle Urla tarafından geçtik arabayla ama deniz kıyısında yürüyüş bile mümkün olmadı. Deniz de nasıl güzel görünüyordu. Çarşaf gibi. İçim gitti resmen. Bu ara şu üşütüklüğüm olmasa yüzmemek işten değil. En son ekimde Urla'da girmiştim. Ki Urla'nın suyu sıcaktır yani. Resmen çıkınca istem dışı zangır zangır titredim. Ben soğuk suyu daha çok seven biriyim üstelik. Neyse yaza şurda ne kaldı?


Alaçatı


Kleopatra Plajı, Çeşme


Kleopatra Plajı, Çeşme



Datça


Datça


Karaburun



Urla
 

Yorumlar

  1. Fotolar muhteşem yaz mevsimi gelsin lütfen...
    İyi yıllar,

    YanıtlaSil
  2. Yaza şunun şurasında ne kaldı ki :)) 2023 geldi bile.
    Su altı görüntülerini özlemişim. Diğer kareler de çok güzel. Her yer masmavi :)
    İyi seneler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendimi öyle avutuyorum. Hoş bir taraftan da hakkıyla kış gelmedi. O da kötü aslında. Bu yaz sualtı çekemedik ondan paylaşmadım. Makina arızalanmıştı

      Sil
  3. İlk fotoğraf. Sanki her yer deniz. İçine girsem boğulacağım...
    Ama bir o kadar sonsuz gibi güzel geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tarz kareleri seviyorum ben. O maviliği de. Gariptir deniz her zaman güzel bir mavi tonunda olmuyor

      Sil
  4. insan özlüyor dalış yapmayı :)

    YanıtlaSil
  5. soguk günlerde bu sıcak görüntüler içimi açtı :) mutlu bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. sizin kareler çok güzel, emeğinize sağlık...Sağlıklı yıllar...

    YanıtlaSil
  7. Deniz varsa, hayat var:) Deniz olmayan şehirlerde kaybolduğum kadar başka yerde kaybolmamışımdır:)

    YanıtlaSil
  8. Mükemmel kareler... deniz fotoları resmen iştahlandırıyor beni. Eline sağlık ve harika bir yıl diliyorum. :) @>------

    YanıtlaSil
  9. En çok özlem duyduğm şey deniz. Çok güzel kareler hepsi de ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder