İstanbul'da sabah

Fotoğraf çekimi için Devrim'i bir yere sürüklemem gerektiğinde en zorlandığım sabah fotoğraflarıdır. Tatilse ve yatakta kalma şansı varsa asla kalkmak istemez. Ama işte gündoğumu da günün en güzel zamanlarından. Kaç gidiştir İstanbul'da sabah diyordum bu son gidişte bir tek sabahçık yapabildik. Aslında hatalarıma göre bir kez daha gidesim vardı ya neyse...

Yukarıdaki Galata Köprüsü'nden uzun pozlama


Gün doğarken (Devrim çekti)


Gün doğmuş ama kızılllığı yakıyor ortalığı


Bunu da Devrim çekti. 


Galata Köprüsü'nde uzun pozlama. Malesef her ne kadar tripot kullansam da bu köprülerde sarsıntı çok fazla. 



Günü doğurduktan sonra azıcık yağan yağmurdan umutlanıp "belki yansıma vardır" diye Sultanahmet'e gittik. Çok azdı su birikintisi.



 
Sultanahmet'te son olarak da bu martıyla selamlaşıp evimize döndük.

Yorumlar

  1. Resimler bir harika, İstanbulda sonbahar şarkısını dinleme gereği duydum istemsizce :) Denize hasret yaşamak ne zor ya offf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denize uzak bir yerde yaşamak bence de çok zor. Bu yüzden hep gezme amaçlı gittiğim halde Ankara'yı hiç sevemedim mesela. O denizin buram buram kokusunu duymalı

      Sil
  2. Yatakta kalma şansı varken uyanıp kalkmak zor iş bence de :) harika fotoğraflar çekmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ara sıra o tatlı uykudan vazgeçmeli. Alışkanlık yapsak en güzeli ya. Gün acayip uzuyor

      Sil
  3. Fotoğraflar çıplak gözle görebileceğimden daha güzel hissettirdi. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflarda biraz keskinlik oluyor haliyle. Ham halinde daha mat bir hava olabiliyor. Ama ben düzenlemenin o kadarına karşı değilim. Belgesel fotoğrafçılık dışında.

      Sil
  4. bir fotoda galata köprüsü görmek mutluluk kaynağım, kendisini görmek de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galata Köprüsü'nü bende oludum olası sevmişimdir. Şu lokasyonu asıl. Eminönü, Galata Kulesi... eskiden üstgeçit vardı bir de. Onun da ayrı bir havası vardı.

      Sil
  5. İstanbul merkezinin bu kadar erken saatlerine çok az tanık olmuşumdur. Yok denecek kadar azdır. Kareler çok güzel, gidesim geldi oralara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'a gidince dar zamanda çekim yapıyorum ama bir taraftan evimi özlüyorum. Buraya gelince de şöyle gidip gezsem oluyorum. Yol paraları bu kadar uçmasa sık sık gidilse keşke.

      Sil
  6. Sabah saatleri hep değer bence. Önce zor gelir insana ama açılırsın o sabahın tertemiz havasıyla. (ilk değil bu yani)

    YanıtlaSil
  7. ya Galata Kulesini fotolara ekleyip gönlümü bir daha fethetmiş olabilirsin, bütün hepsi güzelse de Galata'yı ne kadar özlemiş olduğumun bir daha ayırdına vardım, teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de çok güzel olmuş 👏👏👏👏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder