İstanbul


Şöyle bir İstanbul yapıp geldik geçen hafta yine. Deplasmandan bloğa girmeyen ben anca dönüyorum sahalara. Bu kez Deniz burada kaldı. Okul, dershane (bu yıl üniversite sınavına hazırlanıyor) çok yoğun. Zaten gelmez kampa aldı kendini. 

Ada, biraz dersleri sallamış onu öğredik üzüldük, şaşırdık. Nolur, nasıl olur, iyi bir eğitimin ne denli önemli olduğunu nasıl idrak eder? Önümüzdeki günler ne getirecek bakacağız artık. 

Bu arada Devrim'le bol bol yürüyüp arada çekimler de yaptım. Paylaşırım fotoğrafları düzenledikçe.

Yorumlar

  1. yeni hayat ve istanbul un biraz etkisinde kalcak tabii :) bişi olmaaz :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafları bekliyoruz o halde :) bu gün batımını bende evden yakalamıştım bi ara galiba o günlerde buradaydınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündoğumu bu. Bir sabah erkenden Galata Köprüsü'ne gittik

      Sil
    2. Hı bende günbatımı sandım :D

      Sil
  3. Abdülmecid Efendi Köşkü'nde çok güzel bir sergi vardı, inşallah uğramışsınızdır..

    YanıtlaSil
  4. Galata Köprüsü'nden gündoğumu. Daha önceki gidişlerimde de aklımdaydı bu kez sabah sabah kalkabildik.

    YanıtlaSil
  5. İstanbul pek bir fotojenik, kusurlarını iyi kapatıyor fotoğraflarda :)
    Arada öyle derslerden soğuma, sıkılma durumları olur bence. Önemli olan uzatmadan toparlanabilmek.

    YanıtlaSil
  6. Motorun ardında kalan iz şahane, kırmızı gökyüzünü sık görüyorum ama denizdeki o dalga izi bana göre nadir bir ayrıntı. :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de kayınpederimin vefatından beri keyifsizdim içimden pek yazmak ve blogları dolaşmak gelmedi. Bizim Ada da liseye başladığında boşlamıştı bu yıl toparladı sanki. Gençlik halleri işte

    YanıtlaSil

Yorum Gönder