Sevimli dostlar

 

Merhaba. Dünün fotoğraf yayınını bugün yapıyorum. Ada geldi, benim bilgisayarı onun odasına taşımıştım daha rahat masa var diye. Haliyle bilgisayara girişim Ada buralardayken birazcık azalacak. 

Sokaklarda dolanırken denk geldiğim sokak hayvanlarından paylaşmak istedim bugün. 


İzmir'in hanlarını dolaşırken çatıdaki kedi. 



Urla'da neye bakıyordu acaba?


Buca'da eski bir evin camında gayet kirli bir kedi. Bizden fena rahatsız oldu.


Valla bunlara bayılmıştım görünce:)))


Amacı serinlemekti sanırsam. Daha yeni çektim. Ben çekerken biraz kımıldandı ama çıkmadı sudan. Hareketsiz duruyordu öylece.


Kedi ve duvarın uyumu. Bu kediyi buraya getirip tutmak için ne diller döktük biz...


Horoz bir sokak hayvanı değil ama sevdiğim karelerden. Hoş kafa biraz daha çıkmalıydı ya rica etsek de işe yaramadı malesef...



Bu keçinin yanında bir de köpek vardı. Yoldan geçen birileri keçiyi sevmek istedi nasıl hırlamaya başladı köpek. Keçinin umurunda değil.
 

Yorumlar

  1. Çatıdaki kedi aslan gibi duruyor şu sarı olan :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ne güzel kendi halinde yaşıyor. :) Kareler çok güzel, horoz çaktırmadan bakıyor sanki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Horoz pek iyiydi de az daha kafayı uzatmadı. Bizde aşağıda kaldık

      Sil
  3. Ada gelmiş, gözünüz aydın :)
    Fotoğrafların hepsi de çok güzel. Horoz biraz daha solda olsaymış ibiği kırmızı çizginin devamı gibi olacakmış. Foto bende olsaydı PH de kaydırma yapar sonuca bakardım :)) Köpeğin balkonda kedilerin ön saflarda olduğu fotoyu uzun inceledim çok hoşuma gitti. Siyah beyaz uyumu olan fotoğrafta çok hoş, uğraşıya değmiş :) Çook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Horozu kaydırmak aklıma gelmedi deneyebilirim. O balkolu evdeki kedi sayısını bilsen (aslında ben de bilmiyorum) Kadın bakıyor diye insanlar gelip bırakıyorlar. Urla'da Devrimlerin yan komşusu. Her yerden bir kedi çıkıyor, binerken arabanın altını kontrol ediyoruz hep.

      Sil
    2. Evet horoz için ben de aynısını düşündüm neredeyse ibikle birleşecekmiş kırmızı örtü.

      Sil
  4. minik köpekleri çekseneee :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel fotoğraflar. Ve uygun zamanda yayınlanıyorlar. Bugün hayvan fotoğrafları çekimiyle ilgili bir gün. Ben de özellikle at, kuş, kelebek fotoğraflarını çok seviyorum.
    İki aydır artık biz de Urla'da yaşıyoruz. Belki birbirimizi hiç tanımadan aynı sokaklarda, aynı mekanlarda aynı şeyleri izliyoruz.
    Sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bilmiyordum. At geçen kış Spil'de çekmiştim. biz Urla'da yaşamıyoruz. Eşimin ablası var arada gidip geliyoruz. Kalabak denen tarafta. Siz neredesiniz?

      Sil
    2. Zeytin alanı. Kalabak'a çok yakınız. Bir site içindeyiz.
      Selam sevgiler.

      Sil
  6. Çok güzel fotoğraflar hayvanları çok seviyorum,keçiyi ve urladaki havaya bakan kediyi sevdim en çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yukarı bakan kedi evet çok hoş. Ve ben onu unutmuşum. Teee 1 ocak günü sabah yürüyüşü yaparken çekmiştim.

      Sil
  7. Keçi çok fotojenik çıkmış. Tavuklar da sanki manzarayı seyrediyor gibi.

    YanıtlaSil
  8. Son 2 fotoğrafa bayıldım:) Ve mahallenin 3 sahibi gibi duran tavuklar:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder