Gece kareleri

Bu aralar arşivimi bir düzene sokma (aslında oldukça düzenli de çekilip hala bakılmamış kareler var) işine giriştim. Ya photoshop bilgim yetmemiş ya çekip öylesine bırakmışım bir dünya kare var. Kimi flu olduğu halde sistemde kalmış. raw formatta çektiğim için bilgisayarda kapladıkları yer oldukça fazla. Bir temizliğe giriştim. Umarım silip de sonradan pişman olduğum kareler olmaz.

Neyse radarıma gece kareleri takıldı bu işler sırasında. Gece kamp olaylarına girişsek de yine çekim denemeleri yapsam.





 

Yorumlar

  1. Çok güzel görünüyor gece manzaraları, bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Duygu. Çıplak gözle görmenin keyfi daha bir güzel.

      Sil
  2. İkinci fotoğraftaki deniz üstü aydınlık gerçekten çok güzel duruyor. Yıldız, gökyüzü çekimleri nedense benim çok hoşuma gitmiyor ve ilgimi çekmiyor. Ama kanyon tarzı yer ile sahil çekimini çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay vardı o gece. Kareye ayı almadan çektim. Ay aydınlık olduğu için normal değerler yetiyor bu kez ortam çok karanlık oluyor. İkisini aynı karede olması için ya 2 kare çekip photoshopla birleşecek ya da 2 kare üst üste çen makinalar var. Onlarla.
      Kuladokya orası. Sahiller Çeşme plajı. İlk karede denize fenerle ışık tuttuk bu arada.

      Sil
  3. Gökyüzünde ne kadar çok yıldız var! Şehir dışına çıkınca kendilerini göstermişler :) Işık hüzmesi var bir karede o çok hoşuma gitti. :) Raw çekimlerini gördükçe siliyorum ben artık. Bunca yıldır işime yaramadılar bundan sonra da yaramazlar diye siliyorum. Proje olmayınca gereksiz geliyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok var. Hoş uzun pozlama, bilgisayarda biraz keskinleştirme ile biraz daha belirgin hale getiriyoruz. Ama tarlada samanyolu çıklak gözle çok rahat görülüyor. Orada ışık yok. Sahilde ışık kirliliği çok fazla oluyor malesef. Bilgisayarda program varsa açıp rawları işleyebilirsin aslında.

      Sil
  4. Müthiş kareler.. uzun bir süre kalakaldım.. ne güzel çekmişsiniz <3 Bayıldım, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yıldızlar o kadar güzel ki....

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Işıksız bir yer, aysız bir gece, mümkün olursa yüksekte bir alan (deniz kıyısı nemli olduğu için çok uygun değildir aslında) bu kadarcık. Ben tam anlamıyla yıldızların temiz göründüğü bir alana henüz çıkamadım. Ama bu kadarını görmüş olmak bile büyük bir şans.

    YanıtlaSil
  7. Sahiden elinize, emeğinize sağlık. Öyle güzel görünüyorlar ki hayran kalmamak elde değil :)

    YanıtlaSil
  8. gece fotisi çekmek hiç aklıma gelmemiş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için tripot edinmiştim. Fırsat buldukça denerim.

      Sil
  9. gece fotisi çekmek hiç aklıma gelmemiş yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel fotolar. Profesyonel makine ile ne güzel çikıyor ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder