Savaşa hayır


 

Daha dün mutluluk dedik, gezelim, sevelim, sevilelim dedik. Hatta sorduk; Bizi diğer canlılardan ayıran en önemli özellik ne? diye. İşte bugün savaşa uyandık. Bizi diğer canlılardan ayıran en önemli özellik güç hırsı belki de. devletlerin birbirleri ile yaptıkları güç savaşları, liderlerin koltuk sevdası, daha çok para, daha çok altın, daha çok güç....

Birkaç gündür takip ediyorum haberleri soğuk savaş modunda, birbirlerine laf atıp, korkutup otururlar diyordum (bu işten bir bok anlamadığım ortada) Saban nete baktım Rusya Ukrayna'ya girmiş. Sadece askeri yerlere yönelik dese de halk kiev'den kaçıyor, sivil binalar bombalandı haberleri geliyor. Bildiğin sıcak savaş.

Rusya'yı kınayan kınayana. Ama işin içinde petrol var, buğday var. Alınıp satılan silahlar var. Olan yine sivil halka olacak, çocuklara olacak. Ve bizim açımızdan bakarsak ciddi oranda buğdayı Rusya'dan alıyoruz. İşin içine doğal gaz giriyor. Ukrayna ile anlaşmalar. Ciddi zarar göreceğimiz kesin. Hele ekonominin yerlerde olduğu şu günlerde.

 

Yorumlar

  1. Çok üzücü bir durum. O kadar konulan kuralların, kanunların hiçbir işe yaramadığının göstergesi. İnsanın olduğu yerde kötülük bitmiyor. Çoğu kişi çıkarlarına göre hareket ediyor sadece.

    YanıtlaSil
  2. bugün ekonomi kötüye gitti bile, altın döviz benzin artışta, savaş evet yine yoksula olcak olanlar, rusya, bd, nato filan didişiyo olan masumlara sivillere oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben birazcık anlıyor olsam da sizin gibi düşündüm.. Herkes öyle düşündü muhtemelen.. Atıp tutup otururlar, en fazla belli bölgeler için güç gösterisi olur sandık.. Ama adamlar işgal ediyor ve öldürüyor.. Bizim tarafın açıklamaları da dengede kalma üzerine gibiydi.. Hayırlısı diyelim.

    YanıtlaSil
  4. o kadar çok korkuyorum ki :(( çocuklarımıza nasıl bir gelecek bırakabileceğiz ilerisini maalesef göremiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder