.:

26 Ocak 2022 Çarşamba

diziler


 La Casa de Papel

Yıllardır çok seyredilenler arasında olan diziyi ben final yaptığını duyunca başlayıp bitirdim. Dur bakayım artık nasılmış dedim. Hatta Devrim ve Deniz de izlediler bu kez. Konusu biliniyordur ya; İlk sezonlarda, Profesör adlı zeki hırsızımız, babasının hayali olan İspanya Kraliyet Darphanesi soygunu için bir çete topluyor. 

Rio adlı karakterin tutuklanması sonrasında ise bu kez Merkez Bankası soygununa girişiyorlar. Oldukça aksiyonlu, merak uyandıran bölümleri olduğu kadar saçma sapan hatalarla dolu bölümleri de vardı. Yani insanı vurmaz ama keyif aldıran bir diziydi.


 

Emily in Paris

Twitter'da denk gelince başladım diziye. Fena halde renkli, fena halde çerezlik bir dizi. Paris sokaklarının keyifli kadrajlarını bolca vermişler, yakışıklı bir şef de promosyonu olmuş.))) Kısa kısa zaten bölümler tam eğlencelik...


 Mare of Easttown

Mini dizi küçük bir kasabada yaşanan cinayetleri çözmeye çalışan mare adlı dedektif üzerine. Boşanmış, oğlu intihar etmiş, torunun annesi uyuşturucu ile mücadele ediyor, kızı içine kapanık ve bir de annesi var birlikte yaşadığı. Bu arada evlenmek üsere olan eski kocası da nişanlısı ile bitişik eve taşınmış. Kate Winslet, photoshop kullanılmasını istememiş. Zaten seyrederken de gayet doğal olduğunu görüyorsunuz. 

Türk dizilerini eleştirince kızıyorlar bazen. Ama bakıyorsun köyde süt sağan kadın ful makyaj ya da evin içinde temizlik yapıyor saçlar yapılı belli. Doğallığı unutuyor bizimkiler. Bu arada diziyle Winslet, Altın Küre Ödülleri'nde mini dizi dalında, en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı.



Yorumları Göster:

8 yorum:

  1. favorim tokyo ölmeseydi iyiydi, emily yeni sezonu izlicem daha, mare fena değildi, izlemediysen maid i kaçırma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tokyo'ya kızsam da üzüldüm ben de. Maid'i duydum başka birine başladım o da aklımda. Teşekkürler.

      Sil
  2. Profesör tam olarak benim tipim olmasına ragmen dizide o kadar saçma şey oldu ki dediğin gibi ben bıraktım izlemeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde çok baymadıysa bırakmıyorum başladığımı. Bir de böyle çerezlik birşeylere ihtiyacım varmış sanki. Tarzım olmayan dizilere takılmışım hep...

      Sil
  3. La Casa de Papel ne kadar güzel anlatmış anlatabilecekleri :)

    YanıtlaSil
  4. Favori Netflix dizim Vikings ve yeni sezonu bitirdim. Şimdi sıra La Case de Papel :)

    YanıtlaSil
  5. Breaking Bad, Sherlock, Friends, Narcos, Black Mirror, Dark, The Queen's Gambit, Vikings çok güzel diziler. Kesinlikle izleyin derim.

    YanıtlaSil
  6. Ben 2. Sezon sonunda casa del papele devam etmedim 😃

    YanıtlaSil